Kızlar, Arafta kaldım ne yapayım sizce lütfen mantıklı yorum yapın bir çareyim?

9 aylık evliyim. evlilik mi denir buna bilmiyorum çok problemler yaşadık. Bizim ev sahibimiz var üst komşumuz ayrıca eşimin uzaktan akrabası ben işim gereği bazı geceler evde olmuyorum nöbetim oluyor. üst komşumun kocası yurt dışında olduğu için eşim geceleri tek kalamadığı için bizde kalıyordu. Eşim aramızdaki tüm sorunları anlatmış ona. Hafta sonu eşim evi terk etti çok büyük kavga ettik. Yukardaki komşu gece 10 gibi geldi bana yok sen hatalısın şöyle böyle diye ileri konuştu. O konuşunca ben utandım. Bu kadının amacı ne yapıcı mı art niyetlimi lütfen objektik olarak cevaplarmısınız.
Kızlar, Arafta kaldım ne yapayım sizce lütfen mantıklı yorum yapın bir çareyim?
Cevapla