Özellikle kızlar, illa çekici olması için uzun boy şart mı?🤔
Sizden daha uzun/daha kısa olan insanları çekici buluyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Uzun boylu erkekler uzaktan güzel gelse de yanlarında kendimi çocuk gibi hissediyorum çok kısa olmasam da (168) orta boylu biri olarak orta boylara bir erkek hoşuma gider. (170-180). Ama ötekiler asla olmak diye bir şey yok. Bu o bedendeki kişiliğe karaktere bağlı.
0
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Yazım yanlışlarım pff. 168im. Ve olmak değil *olmaz*