Sevgilimin eski sevgilisinden bir türlü kurtulamıyoruz, ne yapacağımı o kadar bilmiyorum ki?

Şimdi sevgilimin eski sevgilisi iranlıydı. kızın ailesi kızı başkasıyla zorla evlendirmişler böyle olunca da ayrılmak zorunda kalmışlar. araları gayet güzelken. Sevgilim seninle artık konuşamayız evlisin o adama bunu yapamam diyip hayatına bakmış. Artık ne kadar üzüldü bilemiyorum. biz çıkmaya başlayınca ikimizin olduğu bir resmi instada paylaşmıştı. aradan zaman geçti telefonu bozuldu ve kendine yeni bir hat aldı. şifreleri hatırlamadığı için tüm sosyal medya hesapları çöp oldu. kendisinin farklı ülkelerden tanıdıkları vardı. Ve onlarla iş yapmayı düşünüyordu. neyse aradan bir zaman geçti ben instadan bir hesaptan mesaj aldım bir erkek adıyla. mesajda sevgilimin yakın arkadaşı olduğu uzunca zamandır ona ulaşamadığını ve acaba onunla ilgi haber alabileceğini sormuştu. mesajı görünce direk sevgilime söyledim o da dedi ki çok fazla tanıdığım vardı isimleri hatırlayamıyorum benim numaramı verebilirsin. verdim ama içimde bir şüphe çünkü isim soy isim arapça, dedim bu o kız olmasın. Neyse numarayı verdikten sonra aradan birkaç gün geçti sevgilim dediki o eski sevgilisiymiş. dediki ben onunla konuşmak istemediğimi söyledim kız ona birkaç bişey yazmış günlüğünden resimler atmış bu da olmaz sen evlisin ben de sevgili yaptım diyip engellemiş. ben de dedim ki bu bize yine sorun çıkaracak ama hadi hayırlısı. aradan zaman geçti ben öğrendim ki benim ki o kızın bana söylediği erkek ismini ona bazen diyormuş, kızın yazdığı soy isim ise kendisininmiş. haydaa yani nasıl bilmezsin anlamazsın diyorum diyor ki valla unuttum. Hadi neyse dedim. Şimdi geçenlerde biz telefonda konuşurken o kız (sevgilimin iddiasına göre başka numaradan) mesaj atıyor. bir şarkı lady gaga nın I will never love again. dedimki engelle numarayı yazmasın bir daha. ama o kıza hiç bir şey yazmayıp mesajı da numarayı da siliyor. kız iki gün sonra bir daha yazıyor, ben korona oldum umarım sen iyisindir bir gün görüşeceğiz diyip engellemiş. bu da mesajı görmüş online olmuş bilerek birşey dememiş sonra da numarayı falan silmiş yine. onu da bana söyledi bugün. ben de kızdım ve üzüldüm de. neden engellemedin, neden o kız bana erkek ismi ve kendi soyadığını yazdığında bişey demedin diye. o da ben onu kayla almadım o da bunu anladı bir daha yazarsa da ben nişanlandım diyecem dedi. benim suçum yok ki valla ben bişey yapmadım, umut vermedim dedi. benim suçum ne dedi. ben de senin suçun o ismi sana sorduğumda senin numaramı ver demen dedim, senin suçun numaran eski sevgilinin eline geçtikten sonra değiştirmemen dedim. o da bana dediki ben sana anlatmayacaktım ki sen de carlamayasın bana dedi. sorun çıkarıyorsun, ben yanlış yapmadım, suçsuzum dedi. hayat yoruyor, iş yoruyor, sen yoruyorsun dedi. ben de dedim ki bırakta en azından tepki göstereyim dedim, buna da hakkım yok mu dedim. beni yoruyorsun diyince ben mahcup oldum overreacting olduğumu düşündüm. ve onu sevdiğimi ve güvendiğimi söyledim, onun için baskı olmadığımı onun yanında olduğumu söyledim.
Güncellemeler
+1 yıl
O da aradan zaman geçince benim sözümü dinlemeyip engellemediği için pişman olduğunu ama gerçekten umut vermediğini söyledi. Tatlıya bağladık ama o kız her an tekrar yazacak adım gibi eminim.
Güncellemeler
+1 yıl
bu beni o kadar örseliyor ki. Kız korona şimdi ve aklına bu adam gelmiş artık o denli seviyor da ondan mı yoksa huzur kaçırmak mı derdi bilemiyorum. Ama aklım kızda da kaldı. Desemki kızla konuş hastaymış ölümlü dünya kendimi kuma gibi hissederim. Gururuma yediremiyorum, konuşma hiç umursama o kadar şey yaşamışlar kız hastalanınca aklına bu herif gelmiş vicdanım rahat etmiyor. hoş şu an elinde numara falan yok ama içim asla rahat değil. o kadar mutsuzum ve sürekli aklım o kızdaki anlatamam.
Sevgilimin eski sevgilisinden bir türlü kurtulamıyoruz, ne yapacağımı o kadar bilmiyorum ki?
Cevapla