Üzdün beni. Ortalama diye düşünüyordum. Ayrıca 177 diyen arkadasimdan iki santim uzun duruyorum arada bir moralimi yerine geliyor böyle. Ama evde inşaat metresi ile olctugumde 175,5 çıkıyor. Birde erkekte boy niye bu kadar önemli anlamıyorum. Kadınlar uzun kısa fark etmez, 180 altında olunca beğenmiyor. Çok üzülüyorum bu duruma
Baksa zaten bizzle ne uğraşacan dmi ahahahah , ama 180 gayette size bakar. O senin beceriksizligin olabilir. İşi bilmiyorsun. Minyon hatunlar hep uzun erkek dusuruyor. Yani genelde öyle. kısa erkek olmak cidden çok kötü, bakan bile zorunluluktan hep. Üzücü
158 boyunda erkek gördüm ben. Gördüğün en kısası 168 miydi? Bilmiyorum. Ben kısa değilim bence. Çünkü 177 diyen arkadaşımdan daha uzujum mesela. 180 diyen adamla aynı boydayim. Sanki herkes boy salliyormus gibi geliyor. Ama evde ölçünce 175,5 cm çıkıyor. Adam akıllı olcturmem lazım aslında. İnşallah gerçekte 178 falanimdir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kardeşim sık kafana sende kurtul bizde kurtulalım senin boy sorunundan yeter artık görmek istemiyorum beni engeller misin
Nolur beni de
Dostum ilk defa sordum ya
Ya yeter arkadaş ne boy sorunuymuş illalah ettim
Oğlum ilk defa soru soruyorum.
hayır kısa kısa işte çok bir farkı yok
Kısa mı gercrkten M
evet kısa baya kısasınız yani
Ben 175im çok mu kısayim yani. Bu boyda biri ile sevgili olur muydun mesela?
evet sevgili olurum tabi 172 boyundaki kişi aşk olmuşlugum var boy çok takılmıyorum
çünkü bende kısayım
Türkiye ortalamasi 175 ama neden kısa diyorsuj ki , bende 175-176yim
evet kısasınız kabulen bunu 178 altı kısadır kabul et bunu
Üzdün beni. Ortalama diye düşünüyordum. Ayrıca 177 diyen arkadasimdan iki santim uzun duruyorum arada bir moralimi yerine geliyor böyle. Ama evde inşaat metresi ile olctugumde 175,5 çıkıyor. Birde erkekte boy niye bu kadar önemli anlamıyorum. Kadınlar uzun kısa fark etmez, 180 altında olunca beğenmiyor. Çok üzülüyorum bu duruma
180 bize bakmıyo saten rahatla hine kısa cocukları seçiyoruz ve aşk oluyoruz
Baksa zaten bizzle ne uğraşacan dmi ahahahah , ama 180 gayette size bakar. O senin beceriksizligin olabilir. İşi bilmiyorsun. Minyon hatunlar hep uzun erkek dusuruyor. Yani genelde öyle. kısa erkek olmak cidden çok kötü, bakan bile zorunluluktan hep. Üzücü
önemli olan yüz güzeliyi boya çok takılma saten ülkece kısasınız üzülme senden daha kısalarda var 168 boyda çocuk tanıyorum sevimliydi neyse
158 boyunda erkek gördüm ben. Gördüğün en kısası 168 miydi? Bilmiyorum. Ben kısa değilim bence. Çünkü 177 diyen arkadaşımdan daha uzujum mesela. 180 diyen adamla aynı boydayim. Sanki herkes boy salliyormus gibi geliyor. Ama evde ölçünce 175,5 cm çıkıyor. Adam akıllı olcturmem lazım aslında. İnşallah gerçekte 178 falanimdir.
inaşah inaşalah çok bir fark yok ama öyle olsun
fark eder tabi ikide
erkek dediğin 1.80 olmalı yahl
1.85 e ne dersiniz hanımefendi
Fark yok pek çok az
Pek fark etmez