Sevdiğiniz kız sürekli sizden mesaj atmanızı bekliyorsa o hiç mesaj atmıyorsa ne yapardınız?

Bir süredir konuştuğum kız ben mesaj atmadığım sürece hiç mesaj atmıyor hep ilk mesajı benim atmamı bekliyor ben kimseye mesaj atmam ki en yakın arkadaşıma bile hiç mesaj atmadım mesaj atarsan konuşuruz atmazsan zaten benim bu konuda sıkıntılarım var mesaj atmak hiç aklıma gelmez diyor bu konuda samimiyetine inanıyorum fakat yine de her zaman benim mesaj atıyor olmam canımı sıkıyor. Aynı durumda siz ne yapardınız erkekler mesaj atmaya devam eder miydiniz yoksa sana sürekli mesaj atacak birini bul o zaman deyip konuşmaktan vaz mı geçerdiniz? Ve kızlar sizce mesaj atmaya devam mı edeyim yoksa bırakayım mı? Dediğim gibi egosundan falan kaynaklanan bir şey olduğunu düşünmüyorum sadece öyle alışmış ama sizce ne yapmalıyım?
Sevdiğiniz kız sürekli sizden mesaj atmanızı bekliyorsa o hiç mesaj atmıyorsa ne yapardınız?
Cevapla