Sevgilim sürpriz yapmak için geldi ama bu beni rahatsız etti haksızmıyım?

Evde tek başımayım ve karanlıktan, akşam vakitlerinden çok korkarım kapımı falan kitlerim sürekli. Bu gelmiş kapıya kapı deliğini eliyle kapatmış. Zilede basılı tuttu kim o diyorum cevap vermiyor kapıya hafif hafif tıklıyor. Elim ayağım titredi o şekilde korktum. Sonra wpden foto atmış benim diye hiç açmadım kapıyı hatta ayrılmayı bile düşünüyorum çünkü çok iyi biliyor benim korktuğumu
Sevgilim sürpriz yapmak için geldi ama bu beni rahatsız etti haksızmıyım?
Cevapla