Bana neden yakışıklı ve benden 1-2 yas küçük erkekler yazıyor?

Arkadaşlar cidden tipim kötü ben bunu hemen yatağa atarım diye mi yazıyorlar 4 tane var mesela ben konuşmayı ilerletmiyorum ama konuşmaya çalışıyorlar. 3ü benden küçük. Acaba yaşım büyük olduğu için mi? Anlamıyorum gerçekten. Buluşmak isteyen de oldu ama benden güzel bir sürü kız var neden ben yani.
Bana neden yakışıklı ve benden 1-2 yas küçük erkekler yazıyor?
Cevapla