Merhaba, ben 19 yaşındayım akıl alabileceğim biri olmadığı için buraya yazmak istedim. Sevgilimle üniversite sınavina kadar konuşmama kararı aldik, çok az bir zaman kaldı ve tamamen sınava odaklanmak istedi ama hastaydı korona belirtileri gösteriyordu, "hastasın çok merak ederim şu an yalnızsın en azından kötü bir durum olursa bana haber ver" dedim "olmaz unutacağız birbirimizi sınava kadar, ben başımın çaresine bakarım, o güne kadar bu ilişki yaşanmamış gibi düşün derslerine bak" dedi. Ama erkek arkadaşım yalnız, dedesiyle yaşıyor ve korona falan olursa üstüne birde dedesinede bulaşırsa yalnız başına nasıl başa çıkar bilmiyorum. Ailesiyle bir takım sorunları olduğu için konuşmuyorlar. Böyle bir durumda dedesine bir şey olsa tüm suçu onun üzerine yıkacaklardır. Ben babamı geçen yıl koronadan dolayı kaybettim ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum ve onu böyle bir durumda yalnız bırakmak istemiyorum bu bana doğru gelmiyor o hep bana destek olmuştu. Ama durum böyleyken ben ne yapmalıyım hiç bilmiyorum.
Telefonu bozuk olduğu için iletişime kolaylıkla geçip arayamam, 3-4 gün daha bekleyip bir arkadaşına mı sorsam nasıl olduğunu? Kafam çok karışık ne yapmalıyım ben...
Telefonu bozuk olduğu için iletişime kolaylıkla geçip arayamam, 3-4 gün daha bekleyip bir arkadaşına mı sorsam nasıl olduğunu? Kafam çok karışık ne yapmalıyım ben...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer