Birine karşı hislerinin bittiğini nasıl anlarsınız?

3-4 yıllık bir ilişkim var ve bir şeylerin eskisi gibi olmadığını düşünüyorum (kendi açımdan) bazen aklıma ayrılık vs geliyor ve bilemiyorum.. eğer yanılıyorsam her şeye yazık etmek istemiyorum çünkü... yani kısaca Birine karşı hislerinin bittiğini nasıl anlarsınız?
Birine karşı hislerinin bittiğini nasıl anlarsınız?
Cevapla