Çocuk yapma amacı olmadan evlenmeye, olumlu bakıyor musunuz?

Ben evlenirsem en azından şuanki kafa yapımla pek çocuk yapma taraftarı değilim, biraz çekimserim yani.. En azından şimdilik.. Çocuk yapmak gibi bir amaç olmadan evlilik daha kolay olmaz mıydı? Amaç diyorum çünkü kastım çocuk meselesini zamana bırakmak, her iki partnerin de istediği zaman çocuk yapmaya karar verilmesi... Evlendik diye illa çocuk yapmak zorunda değiliz diye düşünüyorum bu bize bağlı olmalı.. Erkekler bu konuda ne düşünüyor, evlenince çocuk yapılması konusunda rahat olmak mı yoksa evliliğin amacı zaten çocuk mu diyosunuz? Ben kendim rahat olmaktan yanayım. Ancak erkekler genel olarak ne düşünüyorlar, yorumlarınızı bekliyorum.
Çocuk yapma amacı olmadan evlenmeye, olumlu bakıyor musunuz?
Cevapla