Üst Komşumun Boxeri Balkonuma Düşmüş. Benle Flört Etmek Mi İstiyor?

Günlük güneşlik rüzgarsız havada balkonuma boxeri düşmüş, gelip kapımı çalmasa boxerden haberim olmazdı. Allah var yakışıklı çocuk da, flört ettiğinden emin olsam ben de yukarı sütyen falan atıcam da 😂 (İşin şakası tabi) arada asansörde falan sohbet ediyorduk. Ondan sonra samimiyet kazanınca boxer düştüğü için bir tık öyle düşündüm, bilerek mi yaptı sizce, aman paronayak oldun sen de evde kala kala mı diyorsunuz?
Üst Komşumun Boxeri Balkonuma Düşmüş. Benle Flört Etmek Mi İstiyor?
Cevapla