Güncellemeler
+1 yıl
Bugün kız arkadaşım bana babasının telefonundan mesaj atmış ben uyurken özür dilerim yazmış
Güncellemeler
+1 yıl
Bana yazdı şimdi çıldırıcam kızın saçını kesmiş annesi babası da kazıtıcam diyomuş bu nasıl bir ceza Allahım yardım et sen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok kötü olmuş kız için birbirinizi seviyorsanız git iste efendice nişanlanın okul bitsin evlenin kıza üzüldüm valla
15 yasındayız daha
Trol müsünüz ya 15 yaş nedir
hata işte mallık ettik ama gerçekten evlenme hayali kuruyoduk çok seviyoduk
Ya He he şaka mısınız önünüzde daha nice yıllar var bu kadar acele etmeyin evliliğe sevgililiğe kariyerinize odaklanmanız gereken yaştasınız siz
haklısın ne diyimki
Sen naneyi yedin simdi kizida anlamadim insan konusmalari siler madem boyle birsey var yarabbim. Kac yasindasiniz ciddi sen iste kizi yani
15 yasındayız ne istemesi
bide silemeden yakaladı yani elindeyken telefon biz konuşurken
Haydaa peki gercek hayatta birsey oldumu..
öpüştük sadece
Iyi bari yoksa buyuk sorun olurdu senle iletisime gectilermi
babası yazdı bana ailenle konuşcam falan dedi ailem öğrenmesin istiyorum diye numaralarını vermedim abi dediğim biri var benim ona anlattım bana ver babasının numarasını dedi verdim işte aramış adamı yatıştırmış bidaha olmicak yanından bile geçmicek filan demiş adam okula gelmicekmiş halletmiş o işi ama arkadan kızın ağlama sesi geliyomuş okuldan alcanı söylemiş bilmiyorum umarım aileme söylemekten vazgeçmiştir ve kızı okuldan almaz
Olan kiza oldu ya... Inshallah iyidir kiz
inşallah
ama ben kızdan vazgeçmiş değilim seviyorum hala birgün kurtarıcam onu ailesinden tabi zorla evlendirmezlerse
Helal olsun sana inshallah olur kardesim
İnşallah
Tovbe yarabbim... Kizi koruyabilen kimse yok mu
Yok babası polis torpillemi oldu evraklarda bir hatamı oldu da polis oldu bilmiyorum ama 6 yılda bir görev yeri değişiyo normalde adıyamanlılar kürtler yani kürt olmaları hiçbişeyi degistirmez ama insan degiller iste napicaksin anneside seni bi odaya kapaticam ilaç verip delirticen timarhaneye yatirticam diyomuş insanlik yoksunları..
Vallah gunah ya... Nedesem bilemedimki
Erotik konuşmuşsunuz bir de adam sinirlenmesin mi? Hem de kız babası, kız evi naz evidir
aga haklı da işte başımız belaya girmesin benim ailem öğrenirse çok kötü olucak
Sizin olay büyük problem geçmiş olsun
Sağol geçer umarım
Knk niye erotik konusuyonuz aw 😄
konu konuyu açtı ya elim kopsaydı da konuşmasaydım
Olum naptınız siz? Geçmiş olsun, üzüldüm yaa
inşallah geçer
İnşallah
Yinede her şeye rağmen seni düşünüyor
Evet o benim kalbim çünkü bende onun kalbiyim birimize bişey olsa diğerimizinde canı acır bugün doğum günüm ona bunları yaşattığım için bugüne lanet ediyorum
Bukadar kısa yazdığın şeyde göz yaşı döktürdün doğum günün kutlu olsun umarım her şey düzelir
Umarım düzelir. Ya da düzelicek dicem inanıcam ikimizden birinin güçlü olması lazım bende kendimi mahvedersem biz olamayız onun için yaşıycam hayallerimi gerçekleştiricem o da yanımda olucak hayallerimiz gerçek olucak inanıyorum
İnşallah dilediğiniz her şey gerçekleşir
Biz yaşımıza göre çok daha olgunuz ergen liseli ilişkisi değil bizimkisi gelecek düşüyoruz biz basit bi ilişki değil yani
Anladım umarım istediğiniz gibi olur