Evet evliyim, ayiplayanlari duyar gibiyim, birkac soruda gordum dogru kisiyi bulamadigindan evlenmemisler falan filan..
Yahu biz dogru kisi sandik da ne oldu? Zamanla zaten herkes birbirinin dogru kisi olmadigini anliyor. Dogru kisi diye birsey yok bence, bircogumuz icin ailelerimiz bile dogru kisiler olamazken, hayatimizi birlestirdigimiz adamin ya da kadinin dogru kisi olmasini beklemek abesle istigal degil de nedir?
Siz ne diyorsunuz, dogru kisi var mi? Bence yok :)
Yahu biz dogru kisi sandik da ne oldu? Zamanla zaten herkes birbirinin dogru kisi olmadigini anliyor. Dogru kisi diye birsey yok bence, bircogumuz icin ailelerimiz bile dogru kisiler olamazken, hayatimizi birlestirdigimiz adamin ya da kadinin dogru kisi olmasini beklemek abesle istigal degil de nedir?
Siz ne diyorsunuz, dogru kisi var mi? Bence yok :)
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer