Evli bir kadin olarak "dogru kisi diye birisi yok" diyorum, siz ne diyorsunuz?

Evet evliyim, ayiplayanlari duyar gibiyim, birkac soruda gordum dogru kisiyi bulamadigindan evlenmemisler falan filan..
Yahu biz dogru kisi sandik da ne oldu? Zamanla zaten herkes birbirinin dogru kisi olmadigini anliyor. Dogru kisi diye birsey yok bence, bircogumuz icin ailelerimiz bile dogru kisiler olamazken, hayatimizi birlestirdigimiz adamin ya da kadinin dogru kisi olmasini beklemek abesle istigal degil de nedir?
Siz ne diyorsunuz, dogru kisi var mi? Bence yok :)
Evli bir kadin olarak "dogru kisi diye birisi yok" diyorum, siz ne diyorsunuz?
Cevapla