Hiç tanımadığım ama aynı ilçede yaşadığım bir kıza mesaj atsam ne olur?

arkadaşlar uzun zamandır sevgilim olmadı yaklaşık 5 yıldır ne bana yazan oldu nede ben yazdım ama artık çok sıkıldım hani sadece konuşsam birinin neredesin ne yapıyorsun demesini özledim hani hesap sorulmasını bile özledim aynı ilçeden veya şehir diyeyim yazacağım rastgele ama kızı hiç tanımıyorum oda beni tanımıyor daha kız bile belli değil
uzak bile yaparım ama sürekli kızlara yazan biriside değilim çok acemiyim kız ne tepki verir sizce yalnızlıktan sıkıldım beni merak edecek birisini aynı şekilde ben de onu merak etmek istiyorum ne yapmalıyım kız ne tepki verir nasıl konu açarım
Hiç tanımadığım ama aynı ilçede yaşadığım bir kıza mesaj atsam ne olur?
Cevapla