arkadaşlar uzun zamandır sevgilim olmadı yaklaşık 5 yıldır ne bana yazan oldu nede ben yazdım ama artık çok sıkıldım hani sadece konuşsam birinin neredesin ne yapıyorsun demesini özledim hani hesap sorulmasını bile özledim aynı ilçeden veya şehir diyeyim yazacağım rastgele ama kızı hiç tanımıyorum oda beni tanımıyor daha kız bile belli değil
uzak bile yaparım ama sürekli kızlara yazan biriside değilim çok acemiyim kız ne tepki verir sizce yalnızlıktan sıkıldım beni merak edecek birisini aynı şekilde ben de onu merak etmek istiyorum ne yapmalıyım kız ne tepki verir nasıl konu açarım
uzak bile yaparım ama sürekli kızlara yazan biriside değilim çok acemiyim kız ne tepki verir sizce yalnızlıktan sıkıldım beni merak edecek birisini aynı şekilde ben de onu merak etmek istiyorum ne yapmalıyım kız ne tepki verir nasıl konu açarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Peki kızdan hoşkanıyormusun
kız bile belli değil ki sadece konuşmak hani bir ses olsun ister ya insan öyle bir şey ben tanışsam hoşlansam çok kolay seven sahiplenen biriyimdir bok gibi bir durumdayım kimseye zararım yok boyda var vücut da eh işte var sosyal bir insanım asıl sorun bana bizden yakışıklısın diyen tanıdıklarımın hepsinin sevgilisi var
Sosyal medyadan kız beğen sonra takipleşin bi zaman sonra kıza yazarsın eğer konuşmak isterse devam edebilirsiniz
ah be knk öyle bir anlatıyorsun ki sana kolaydır ama benim için işler öyle değil çekingen biriyimdir ama sıkıldım bu durumdan cesaretimi toplayıp yazıcam birine sevgilisi var mı yok mu hiç bilmeden ve iyimi kötümü kafamda deli sorular
Ndkdmdkd tabikide kolay değil
Ama inşallah iyi biri denk gelir
Bende senin gibiyim ama yapacak bir şey yok kaderimize boyun eğiyoruz nxjdm
yoklukta olabilirim ama kötüyse anında uzaklaşırım
bu arada çok sağol yorumun için
Tabiki hemen uzaklaş, rica ederim iyi insanlarla karşılaşman dileğiyle
işte çok zor sırf kardeşim değilim diye geliyor bunlar başıma çok güzel severim ama hayatıma kimse girmiyor ki anca i t p*ç olcan bu devirde onlara daha çok talip var gözüm hepsinde de değil 1 tane yeter ama mk hayat gece gece sinirlendim yine
Sakin oll 😅
bazen doluyor insan kusuruma bakma iyi geceler
Yok önemli değil eğer konuşmak istersen yazabilirsin dertleşmek anlamında
çok sağol daha ne yapabilirsin ki umutsuz vakayız işte :D
Öyle düşünme bence
ya bak yaşım 21 ben kasaba tarzı bir yerde yaşıyorum ne eve arkamdan laf getirmişliğim var nede birine zarar vermişliğim kime sorarsan sor benim hakkımda iyi duyum alırsın saygılıyımda ama ailemle tartışıyoruz askerden geleli 9 ay oldu ben askerliğimi van da dağın başında karakolda yaptım telefon bile çekmiyordu üni sınavına kayıt olamadım gelmeden öncede üniyi bırakmıştım 2 yıllık pc programcılıgını ailem sürekli üstüme geliyor kazanamazsın bir daha diye şimdi bu sınavda itfaiyeciliğe gitmeyi düşünüyorum sonrada atanmayı planlıyorum kazanacağımı biliyorum puanları yüksek değil hadi onu geçtim şöyle beni seven biri olmadı ben çok sevdim birini açıldımda gitti hocaya şikayet etti halbuki kendisi sormuştu kimi seviyorsun diye nerde hata yaptım anlamıyorum hep iyiydim iyide olurum kimseyle küs kalamam zarar vermem elim yüzümde düzgün ya aslında ben sevilmeyi çok istedim bana değer veren birini çok istedim eğer olsaydı ben ona 2 kat değer verirdim el üstünde tutardım sırf kardeşim değilim ona buna yazmıyorum diye hayatımda 1 kişi bile yok ot gibiyim yiyip içip zaman öldürüyorum bide film izlerim ya bir insan sevgiliyle tartışmayı özlermi ya
tekde yaşarım sorun değil ama aktivite bulmam lazım ne bileyim mesela şu an ingilizce öğreniyorum ilerde bi ülkeyi gezersem diye böyle mutluyum halime şükür ama hep bir yanım eksik olay bu işte
Ne kadar inandırıcı gelir bilmiyorum ama seni anlayabiliyorum içinde hep bir boşluk hissi olucak ama belki bu bekleyişin güzel bir sonucu vardır Allah karşına beklediğine değecek birini çıkartır, umarımda öyle olur 🙏
hepde bunu diyor kız arkadaşlarım inşallah öyle olur umarım sende istediğin sevdiğinle olursun
İnşallah, umarım sevdiğimle olurum inan çok istiyorum bende