İki kişinin tanışması için aracı olmak istemekten çekiniyorum ne yapmalıyım Ne olur bir akıl verir misiniz?

Kendi hayatım o kadar diken üstündeki başkaları için hiçbir enerjim yok. Sosyal fobi sahibi bir insanım. Evlilik niyetiyle bir yıldır telefonda konuştuğum bir adam var. Fakat daha bir isteme olayı bile olmadı. Farklı şehirlerdeyiz. Bu adamın iş arkadaşı benim konuştuğum adamın telefonuna çaktırmadan uzaktan bakıp benim de dahil olduğum bir fotoğrafta kuzenimin bir arkadaşını beğenmiş. Etkilenmiş. Benimki ben tanımıyorum demiş. Fakat o , seninle bayramda ben de senin memleketine geleyim demiş. Şimdi benim kızla bir samimiyetim yok. Sevgilisi var mı bilmiyorum. İkincisi bu etkilenen adamı tanımıyorum. Üçüncüsü evlenmek niyetiyle konuştuğum adamla sadece yüzyüze iki kere görüştük. Yani daha net bir karara varamadık. Dördüncüsü benim bu bir yıllık konuşmamı annem babamdan başka kimse bilmiyor ve kuzenime en önce kendi hayatımın açıklamasını yapmalıyım. Çünki adamı etkileyen kız kuzenimin arkadaşı. Dedikodu olmasın diye hiçkimseye söylemek istemiyordum ilişkim kesinleşinceye dek. Benimki iş arkadaşına o kızı tanımıyorum diye geçiştirmiş ki tanımıyor zaten. Fakat içime doğdu o iş arkadaşı ısrarcı olacak. Bu iş arkadaşı yüzünden ben bu ilişkimi bütün sülaleye duyurmuş olacağım malesef bu gidişle. Sizce bu durumda öncelik sırasına göre nasıl davranmalıyım?
İki kişinin tanışması için aracı olmak istemekten çekiniyorum ne yapmalıyım Ne olur bir akıl verir misiniz?
Cevapla