Sevgilim neden soğuk konuşuyor, durduk yere olumsuz konuşuyor?

Sevgilimle güzel bir ilişkimiz var, bana öyle geliyor hatta ortalamanın üstünde bir ilişki, güvenmek, sevgi, saygı herşey ilişkimizin içinde var fakat anlamadığım şekilde aniden modu düşüyor durgunlaşıyor ve morali bozuluyor. Tabi moralinin bozulduğunu farkediyorum. Noldu canını sıkan bir şey mi var sevgilim diyorum. Hayır yok. Diyor ama bu kelimeyi kullanmasından bile belli oluyor herşey. Sonra bana anlatabilirsin güzel canını sıkma sevgilim diyorum. O bu sefer bana kötü davranıyor. Sanki her şey tersine dönüyor gibi anlamak mümkün olmuyor... Bu sefer kendimi sorgulamaya başlıyorum, acaba bir şey mi yaptım diye onun istediği gibi birisi olmaya çalışıyorum. Sürekli mesaj atardım, şimdilerde çok mesaj atmak yerine az mesaj atmaya başladım, sürekli seni seviyorum derdim iyi ki varsın derdim, çok güzelsin derdim ki bu kelimeleri kullanmam sürekli kullanmam anlamını yitirtiyormuş böyle dedi o istediği için kendimi bir sürü tolere etmek ve değiştirmek zorunda kaldım sadece o istediği için. Bu sefer az yazdığım için mi kızıyor anlamıyorum. Noldu diye soruyorum yok bir şey diyor, ben yanındayım senin bana herşeyi anlatabilirsin güzel içini sıkma diyorum bu sefer emredersin gibi kelimelere giriyor, her gece görüntülü ve sesli konuşurduk ama bugun konuşmadık buda canının sıkkın olduğunun bir şey olduğunun farkına varmak için bir sebep ama anlatmaması bana karşı kırıcı oluyor ve durgunluğunu benden çıkartması üzücü.. Ders çalışıyorum, şunu yaptım bunu yaptım diyorum, gidiyor ders çalışmama cevap vermiyor en son yazdığım şeye cevap veriyor."iyi yapmışsın" pühhh zaman geçtikçe noluyor anlamıyorummm
Sevgilim neden soğuk konuşuyor, durduk yere olumsuz konuşuyor?
Cevapla