• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgiliniz evlenmeyelim ama beraber yaşayalım dese kabul eder miydiniz?

Alfia
Alfia Takip Et
FenomenMaster Yaş: 106
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
511
Yapay Zekaya Sor
Ben kabul etmezdim 😒
Sevgiliniz evlenmeyelim ama beraber yaşayalım dese kabul eder miydiniz?
Sevgiliniz evlenmeyelim ama beraber yaşayalım dese kabul eder miydiniz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • afacan37
    afacan37 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu başlığın tek anlamı benim nazarım da; Karşı tarafı menfaatleri için kullanmaktır.

    Ben her zaman şu örneği veririm. Bu kısas pek hoş değil amma insanın içi rahat ediyorsa, kabulleniyorsa kendi bileceği bir şey;

    Kendi Kız kardeşi ya da Annesi böyle bir durum da kalsalar ne düşünürler. ÇOK Affedersiniz.

    Bir kişiyi ya da eşyayı sahiplenmez iseniz isteyen çok olur. Yani; Sadakat olmaz, kıskançlık olmaz, boş vermişlik olur, kıymetin bilinmez.

    O vakit Ne mi olur.

    Sıradan, alelade bir bir müsvedde kağıttan başka değerin olmaz.

    Ben Buna da razıyım deyene de sözüm olmaz. Hayat senin, dilediğin gibi yaşa. Kimse sana karışamaz. Amma Hayat acı bir meyvedir. Gün gelir Ekşi tarafını sana tattırı verir

    Bu benim GENEL Bakış açım...

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Casım_Abi
    Casım_Abi Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Günümüzde evlilik öncesi seks yaygınlaştı. Sevgiler seks de yapıyor aynı evde de kalıyor beraber tatile de gidiyor bla bla bla.

    Bu hayatı yaşayan kadinlara soruyorsun evlenmeden beraber yaşayalım mi diye, hayır diyorlar. Lan zaten yaşadığınız hayat bu ne fark var? Muhafazakar olanı evlenmeden önce uslu duranlari geçtim diğerleri niye kabul etmiyor?

    Ha bakın ne hatırladım, hani bu Turk erkkleri evlenmeden önce seks yapıyordu ama yine de evlenirken bekaret olmazsa olmaz diyordu ya, hani bunlar geri kafali iki yüzlü şerefsizlerdi ya.. Bizim kizlar da evlenmeden karı koca hayatı yaşayabiliyorum ama biriyle hayatımı birlestirmem için illla nikah düğün şart diyor 😜

    Sizi gidi ikiyüzlü küçük fareler sizi.. noldu modernlik, noldu hak hukuk? İşte Türk kadinlarinin gerçek yüzü bu sorudadir. Bekaret takıntılı erkek ile evlilik takıntılı kadın aynı b*kun lacivertidir. Tebrik ediyoruz soruyu sorana..

    2
    3 Yorumla
    • Serkan_budak
      Serkan_budak
      +1 yıl

      İnsanlar kendileri yapıyor abi. Haddini bilmeyen her varlık düşene kadar gider sonrasını bilemem amma kendi düşer kesin

      Yorumla
    • Casım_Abi
      Casım_Abi
      +1 yıl

      İşin günahı ayıbı beni ilgilendirmez ben yargılamam hayat tarzını, ister öyle ister böyle yasasinlar. Ama bir öyle bir böyle olmaz.

      Yorumla
    • Serkan_budak
      Serkan_budak
      +1 yıl

      hayır kesinlikle yargılamak değil istediğim dediğiniz gibi bi öyle bi böyle olunca yollar zaten dediğime çıkıyor sonra da aynı şeyleri söyleyerek kendilerini suçluyorlar ben çok gördüm hepimiz de gördük sadece öngörüde bulunup bu tesbitleri söylüyorum ki okuyan bi düşünsün ben şahsen kendimi öyle geliştiriyorum ve insanlara saygım bu sebeple artdı

      Yorumla
  • onurmonur94
    onurmonur94 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı.

    Evlilik bambaşka bir müessese. Saçma bir bakış açısı. Çocuk lazım çocuk. Yok öyle hep laylaylom evlenmek istemeyip sevgili kalmak isteyen hatun sıfır sorumluluk sahibidir. E ben şahsen evlenmeyeceksem o zaman ondan çok var? Sürekli manita hayatı yaşamak isterim o zaman niye sevgiliyiz ulen biz? Ben şahsen çocuk istiyorum bu yüzden böyle bir saçmalığı kabul etmem.

    3
    0 Yorumla
  • Sonjin
    Sonjin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet ederdim

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

170

Cevap

146

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    gelecek düşünmüyorsa ayrılırım..

    3
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.

    Ben kabul etmezdim gadası. Çünkü böyle bir durumda ortada sevgili olmak diye birşey kalmaz.

    4
    0 Yorumla
  • Mka35
    Mka35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 649 cevap paylaştı.

    Yurt disinda ki arkadaslarim cogu bu sekilde yasiyor ve cocuk sahipleri olanda var evlilik pahali oldugu icin para biriktirip sonradan dugun yapmayi tercih ediyorlar birazda kulturel birsey turkiyede zor bir durum ama aslinda cokta garip bir durum degil sonucta evlenince kari koca olunca mi kalpler bir oluyor yalnis anlasilmasin bende kabul etmezdim arada birlikte kalmak ayri yasamak ayri ama mantik onemli burda turkiyede evlenince by cidde diyor insan orda oyle bakmiyorlar imza bir insanin ciddiyliyini gostermez. Dini acidan tabiki evlenmek gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • 7even7
    7even7 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir süreliğine belki ama daha sonra evlilik gündeme yine gelirdi.

    2
    0 Yorumla
  • kalpmimarı
    kalpmimarı Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Bunu yaşayana saygı duyarım. Ama bana göre bir hayat değil bu.

    1
    0 Yorumla
  • erkan483
    erkan483 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Basina birsey geldigini dusunelim.
    Sen kimsin diye sorarlarsa "ayni evde kaliyoruz" der herhalde.

    6
    0 Yorumla
  • Hüseyin_33
    Hüseyin_33 Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Bizim Gibi İyi Niyetli, Temiz Kalplilerin Sevgilisi, Arkadaşı, Dostu Olmaz. Anca Kötü Kalpli, Çar, Çakal, Sürekli Sevişmek, Öpüşmek İsteyen, Birden Fazla Kız Arkadaşı Edinen, İlgi Göstermeyen, Azı Küfür Dolu, Madde Kullanan, Alkol Ve Sigara Bağımlısı Olan, Sürekli Cinsellik Fotoğrafları, Videoları İsteyen, Sürekli Yalan Söyleyen, Abaza Olanların Sevgilisi, Arkadaşı, Dostu Oluyor.
    @alfia

    1
    0 Yorumla
  • seksirella
    seksirella Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 85%
    +1 yıl

    Etmem ya aldatır, şiddet gösterir, beni terk ederse dımdızlak acımla ortada kalırım ama evlenirsem öylemi boşar tazminatı, nafakayı, malların yarısını alırım.
    Benimde içim soğur oda belasını bulur..

    2
    2 Yorumla
    • Pattara
      Pattara
      +1 yıl

      Bu teklifin sebebi tam olarak bu olabilir mi?

      Yorumla
    • seksirella
      seksirella
      +1 yıl

      Büyük ihtimal

      Yorumla
  • _REALIST42_
    _REALIST42_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Manyakmısınız tabikide kabul ederdim. Uzun süreli bir tartışma sonucunda en kötüsü yollarımız ayrılır ama evlenirsek kendi paramla kazandığım şeylerin yarısını ona vereceğim. Ve yüzbinlerce lira tazminat vereceğim. Üstüne bide sürekli nafaka vereceğim enayimiyim ben ya evlenmek aptallıktır. EVLENMEYİN!

    3
    1 Yorumla
    • tugbikooo
      tugbikooo
      +1 yıl

      👏👏

      Yorumla
  • PoleStar5
    PoleStar5 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı.

    Sonu evliliğe gidecek birlikte yaşamak olabilir.
    Flört döneminde aşık olduğun kişinin gerçek yüzü evlendikten sonra ortaya çıkabiliyor.

    Bir anlamde evlilik testi.
    Bizim toplumda uygulanması zor tabi.

    1
    2 Yorumla
    • Serkan_budak
      Serkan_budak
      +1 yıl

      Abi her kes evlenmeyi öyle zannediyor işte hiç sorun olmasin ben onu anliyorum oda beni asıl mesele karşı tarafda en kötü huy bile olsa diğer tarafın o kötü huyunu örte bilmesi evlilikde altın kural bu. Niye öncelerde kadin ve erkek daha az boşanıyordu iyi anlaşıyorlardımı? kesinlikle ve kesinlikle HAYIR! hemde kocaman HAYIR! sadece bir-birini zor da olsa dinlemeye anlamaya calışıyorlardı sebeb? adap, haddini bilme vardı insanlarda o zaman öyle terbiye ederdiler çocuklari. Şimdiki devir farklı doğru amma insan ki aynı insan demekki yanlış öğretiliyor yanlış yerde öğreniyor bence mantıklı açıklama

      Yorumla
    • PoleStar5
      PoleStar5
      +1 yıl

      @Serkan_budak Aynen kardeşim.

      Yorumla
  • emrah_k
    emrah_k Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 83%
    +1 yıl

    Erkekler %90 kabul eder
    Kadınların sadece % 10
    Farklı bir durum
    Ben ne cevap verirdim
    Bilmiyeoum o anki piskolojiye ve sevgilimin kim olduğuna göre değişebilir

    2
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Bunu söyleyen kişinin 1 amacı vardır demektir. Çıkar ilişkisi demektir..
    Onu buna pişman ederim. Böyle bir şey derse.

    3
    0 Yorumla
  • illegal_hatun
    illegal_hatun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence çok sıkıcı olur. Çabuk bıkılır. Aynı evde yaşasan bile evlilik havasında olmayacağından sorun yaşanır ki üniversitede sevgilimle bir ay kaldım bir ay bile zor geçti yani

    1
    5 Yorumla
    • Mka35
      Mka35
      +1 yıl

      Belki dogru kisi olmamis olabilirmi?

      Yorumla
    • illegal_hatun
      illegal_hatun
      +1 yıl

      Kimse doğru kişi değildir her ilişki bir gün biter taa ki evlenene kadar

      Yorumla
    • İzmirdenEmre
      İzmirdenEmre
      +1 yıl

      @illegal_hatun mesaj kutunu aç bişey sorcam.
      ya da sen bana yaz bişey sorcam. Sen yazmadan yazamıyorum çünkü yasak var

      Yorumla
    • illegal_hatun
      illegal_hatun
      +1 yıl

      Burdan sorabilirsin

      Yorumla
    • İzmirdenEmre
      İzmirdenEmre
      +1 yıl

      Burdan soramadigim için özelden sormak istedim zaten o yüzden mesaj kutunu aç dedim. Önemli bişey çünkü heryerde söylenmez

      Yorumla
  • HemdemAsık
    HemdemAsık Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu tamamen çiftin ilişkiyi isimlendirmesi kendilerinin birbirini tanıması ile alakalı bir durum. Evlense de aldatan gizli işler çeviren istediğini yapar mı yapar.
    Bu sebepten ilişki yaşayan çiftin ideoloji ve yaşam felsefelerine uygun görülmüş ise tabi ki olabilir. Benim şahsi fikrim ise kendimce etik görmez ve kabul etmezdim.

    1
    0 Yorumla
  • denizsoruyoooor
    denizsoruyoooor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.

    Neden amacı neymişki o sevgilinin sevmekmi yoksa başka bi şeymi gereksiz insanlar

    4
    0 Yorumla
  • denizkizi0600
    denizkizi0600 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır etmezdim cünkü evlenmeyelim kelimesini kullandıysa kendimin gelip geçici olduğumu düşünürdüm onun gözünde

    2
    20 Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Belkide evlenmeyı dusubmuyr

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Evlenmeyi düşünmüyorsa nie oyalıo hem ayni evde yasayalim hem sevgili kalalım ama iş ciddiyete binince olmaz paşaya bak sen

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Neden evlılıge meraklısınız?

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Evlilik meraklısı değilim evlenmeyi aklının ucundan bile geçiren birisi değilim fakat kendimi kullandıracak kadar aptalda değilim

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Ne yani kabul eden kullanılmısmı oluyor

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Ayni evde ya

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Ayni evdee yaşamanin amacı cinsellik değilde nedir her sabaha beraber uyanmak mı sanki e herhalde karşıdaki seni sadece kullanmış oluyor

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Yanı temizse uyumluysa yasanabılır

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Düşüncene saygı duyarim bişi diyemem buda benim düşüncem kabul etmezdim

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Tabıkı bende aynı sekılde saygı duyarım
      İnsanın degerlerıne saygı duymak zorundayz herkesin hassas oldugu bir konu vardır

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Tabiki oyle

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Hani bazı insanlar var ya senin dusuncen ona ters hemen muhalefet yapar o benim canımı cok sıkar

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Benim her görüşe saygim var fikir ayrılığı varsa konuşulabilir tartışılabilir herkes kendi fikrini beyan edebilir ama saygı sınırıni aşarsa bende çok sinirlenirim herkesin düşüncesi sahip oldugu fikirleri tercihleri yaşantısı kendisini ilgilendirir muhalefet olmak bana düşmez

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Kesınlıkle ole durusunu begendım
      Zaten boyle olmalı ınsan bıseylerı tartısmalı bilgiyi paylasmalı yersiz elestırı ve kotulemek cozum degıl

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın katılıyorum

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Ben siyah severm sen kırmızı Yanı sen a noktasına bakarsın ben b noktasına bakarım

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle renkler zevkler tartışılmaz kimseyi ayırt etmem benimle farklı fikirde die cünkü siyah olmazsa beyaz beyaz olmazsa siyah olmaz mutlaka fikir ayrılıkları olmali ki yenı fikirler ortaya atılabilmeli herkes ayni görüşte olsa zaten çekilmez olur sana cazip gelen bana gelmeyebilir sen kirmizi seviyorsun die ben sevmek zorunda değilim ama haddimi aşıp muhalafet asla olmam saygı ve medeniyet çerçevesinde kalmalı hersey

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      İste tam da bu demek ıstedıgım saygı ve Hosgoru ne yazıkkı ulkemızde pek etkili olmayan kavram kimse kimseye cekemıyor

      Yorumla
    • denizkizi0600
      denizkizi0600
      +1 yıl

      Cünkü nezaketten saygıdan medeniyetten uzak bi toplumuz herkes illa bizimle ayni görüşte olacak ayni rengi sevecek ayni yemeği yiyecek ayni partiyi destekleyecek kafasında herkes kimse kimseyi dinlemek istemio ayni fikirde değil misin arkandan atar tutar herkes herkesin açığını ario

      Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Bu dusuncede olan kac kısıyız acaba?

      Yorumla
  • espressoseverim
    espressoseverim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ederdim süper de olurdu. Evlilik mevlilik ne gerenk var böyle masraf çıkaran şeylere? Gezer tozar hayatımızı yaşarız onun yerine.

    2
    0 Yorumla
  • MünihTürkgücü
    MünihTürkgücü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Tek başına yaşa derdim manevi bir değerlerde var sonuçta toplum içerisinde aile olma bilinci, çoluk çocukla beraber.

    2
    0 Yorumla
  • Congruent
    Congruent Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    "Güzel şaka" derdim. Benim sevgilim olacak olan kişi bana böyle bir teklifle gelmeyeceğini, geldiğinde de neler olacağını gayet iyi bilir.

    2
    0 Yorumla
  • Saricaa344
    Saricaa344 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden kabul edeyim ki. Okulun diplomasını almasın alamasın yani diploma yok sonucunsa mesela boş boş okula gitsin o zaman hadi bakalım?

    2
    0 Yorumla
  • Tunarum
    Tunarum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 452 cevap paylaştı.

    Gençler düğün ister nikah ister,
    Ama beni sevdiğime bağlayan imza değildir,
    Yüreğime aldığım biri olursa, evet imzasız yaşarım

    2
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.

    Şu an bekar olsaydım şimdi ki aklımla kesin kabul ederdim😉

    3
    0 Yorumla
  • Afraa2727
    Afraa2727 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Kabul etmeyeceğim bir durum. Ki böyle biri ile zaten sevgili olacağımı da sanmıyorum.

    3
    0 Yorumla
  • caramelizekaramel
    caramelizekaramel Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    Ben olsam evlenelim ama birlikte yaşamayalım derdim.

    3
    0 Yorumla
  • hellnope
    hellnope Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hayır.
    Evlendikten sonra bile beraber yaşama fikri korkuttuğundan evlenmeyi düşünmüyorum.

    3
    1 Yorumla
    • TDKgeldi
      TDKgeldi
      +1 yıl

      Evlenince de ayrı yaşayın

      Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Etmem. Evlenmediğim bir insanla neden aynı evde yaşayayım ki

    3
    0 Yorumla
  • ÇanakAnten
    ÇanakAnten Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.

    Keşke öyle bir imkan olsa, evlenme ihtimalinde adamın neye dönüşeceğinin bir simülatörü.

    3
    0 Yorumla
  • CehennemdekіVotka
    CehennemdekіVotka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Etmezdim evlenir öyle yaşardık evlenmeden etmeden karşıyım ben hem aynı evde yaşamalara falan bana ters öyle şeyler evlilik olmadan no 😄

    1
    0 Yorumla
  • UralGül
    UralGül Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 429 cevap paylaştı.

    Aileler tanışmıyorsa olur. Zaten yalnız yaşıyorum kız arkadaşlarım genelde hep çökerler evime ben böyle birşey söylemeden 😎

    1
    0 Yorumla
  • dimitri35
    dimitri35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Dediğin şey belli bir süre olabilir ama daha sonrası artık evlilik olur iki tarafta illaki çocuk isteyecek

    1
    0 Yorumla
  • Karayna
    Karayna Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Kadınlar 30'lara yaklaştıkça çocuk yüzünden alarm durumuna geçerler. Kabul etmezler.
    Erkeklerin işine gelir.

    1
    0 Yorumla
  • isimsiz_007
    isimsiz_007 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Keyfiyetten evlenmeyelim diyosa zaten ortada aşk yoktur ki? Ama evlenmek isteyipte evlenemeyip bunu diyorsa o başka.

    1
    0 Yorumla
  • Diğerkâm1i
    Diğerkâm1i Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenince bir şeyin değişeceğini düşünüyorsa onu bırakır başka biriyle evlenmeden aynı evde yaşarım sjsjkflgl

    1
    0 Yorumla
  • FelFire
    FelFire Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Ben kullanilip atilacak degilim, nikahsiz eli elime degemez, firlamaya bak, eve atacakmis beni 😒

    2
    0 Yorumla
  • _âtılgân_
    _âtılgân_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 93%
    +1 yıl

    Etmem insan ogluyuz sonucta resmi birsey olmadan yasanan birliktelik geçicidir.

    2
    1 Yorumla
    • Smbuterae
      Smbuterae
      +1 yıl

      evlilik de geçici. Bosanma

      Yorumla
  • Nazenin0
    Nazenin0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu tür fikirlere sahip olacak birisiyle baştan görüşmem.

    2
    0 Yorumla
  • Sevlsrc
    Sevlsrc Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 85%
    +1 yıl

    Kabul ederdim tabii ki niye etmiyeyim ki
    sence sorun mu bu

    2
    0 Yorumla
  • drnfb
    drnfb Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ederim zaten evleneceksek öylede evleniriz ya da sıkılıp ayrılmış oluruz 😁🍀🍀

    2
    0 Yorumla
  • LoVeToCrY
    LoVeToCrY Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ettirdiğim günler oldu medeniyet bazı insanlara uğramaz o yüzden herkes kendi hayatında

    2
    0 Yorumla
  • AçılınBenKs_ci
    AçılınBenKs_ci Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Bir bardak süt için bütün gün bir inekle yaşayamam sjsjsj

    2
    2 Yorumla
    • AçılınBenKs_ci
      AçılınBenKs_ci
      +1 yıl

      @lovetocry Daha A1 Türkçe'desin sanırım...

      Yorumla
    • LoVeToCrY
      LoVeToCrY
      +1 yıl

      Okey konu kapanır Allah şu millete az mantık versin

      Yorumla
  • caydakidem
    caydakidem Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 83%
    +1 yıl

    şu an evlilik dusunmesemde evliliğe kapalı biri ile birlikte olmak istemem.

    2
    0 Yorumla
  • NurAtabey
    NurAtabey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 61%
    +1 yıl

    Tam olarak öyle yaşıyoruz zaten biz çok da güzel oluyor daha iyi taniyorsun

    2
    0 Yorumla
  • caramelmacchiato25
    caramelmacchiato25 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Etmem
    bu saaten sonra sevgiliyide kabul etmem ya evlenecek ya da yok öyle vaktimi harcamak

    2
    0 Yorumla
  • redflowers008
    redflowers008 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ederim, bana da daha rahat olur kafam attı mı vurur kapıyı giderim.

    2
    0 Yorumla
  • Şiirdelisi
    Şiirdelisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hic küfür eden biri değilim ama buna Bir s... git derdim.

    2
    0 Yorumla
  • RubbieRolePlayy
    RubbieRolePlayy Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Daha önce denedim. Evlilikten çok daha mantıklı bir yaşam biçimi.

    2
    0 Yorumla
  • Sanemalkim
    Sanemalkim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Tabikide etmezdim bir kere dinimizde caiz değil onu geçtim elalem ne der düşüncesi bir süre sonra ağır basar tartışma vs yaşanır
    Ve en önemlisi bir ayrılık söz konusu olursa daha sonra hayatına biri girerse bunu ona söyler misin? Söyleyebilir misin? O ne der , anlayış gösterir mi?🙄

    1
    0 Yorumla
  • Mentor44
    Mentor44 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    Bir süreliğine olurdu. Bence evlilik kararı almadan önce beraber bir deneme yapmak gerek.

    1
    0 Yorumla
  • süslü_şirinn
    süslü_şirinn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.

    diyenler çok. Oldu... Afedersiniz ama b.. k yesinler

    1
    0 Yorumla
  • Nefret_Sesleri
    Nefret_Sesleri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben sevgiliden ve beraber yaşamaktan hiddetle nefret ediyorum nefffreeeeett.

    1
    0 Yorumla
  • Hissiz72
    Hissiz72 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Evet , ziraa evlilik lafını duyunca anlık bir soğuma yaşıyorum ve kaçıyorum...

    1
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Sonrasında evlilik olabilirse olur düşüncesi varsa olur

    1
    0 Yorumla
  • Managermann
    Managermann Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 95%
    +1 yıl

    Bu benim inancıma aykırı. Teklifi bile abes geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Kesinlikle kabul etmezdim, her şeyin bir vakti ve zamanı var...

    1
    0 Yorumla
  • MsmRntgnci
    MsmRntgnci Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Yeterince günahım çok 😅 imam nikahı yapmadan olmaz :)

    1
    0 Yorumla
  • Loserr21
    Loserr21 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Belli bir süre evet ama sonra evlilik olması gerekir.

    1
    0 Yorumla
  • noname1981
    noname1981 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.

    valla burasi turkiye avrupa olsa ben yasardim😂😂😂evlilkte sonra olcaksa olurdu

    1
    0 Yorumla
  • Evdeyokum
    Evdeyokum Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kesinlikle etmezdim herşeyin bir usulü ve adabı var.

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    ''Evlenmeden birlikte yaşamam'' fikrine kıyasla daha fazla desteğimi alacak fikirdir..

    1
    0 Yorumla
  • Kauss
    Kauss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ederim tabii
    Aşk illa evlilik değildir
    Bir ömür yaşarsın evlenmeden

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (256)
Devamını Gör(301)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz evlenmeyelim ama beraber yaşayalım dese kabul eder miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgiliniz evlenmeyelim ama aynı evde yaşayalım dese kabul eder misiniz? 27 cevap verildi
Birlikte yaşayalım ama evlenmeyelim diyen erkekle devam eder misiniz? 81 cevap verildi
Sevgiliniz evlenmeyelim ama aynı evde yaşayalım dese ne yaparsınız? 340 cevap verildi
Sevgiliniz birlikte yasariz ama evlenmeyiz dese ne dusunursunuz? 8 cevap verildi
Sevgiliniz evlenmeyelim ama aynı evde yaşayalım dese tepkiniz ne olur? 45 cevap verildi
Sevdiğin kişi "isim koymadan" beraberlik yaşamak istese kabul eder miydin? 116 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨