Sevgilim zırt pırt burnumun dibine gelip osuruyor. Sonrada nasıl kokusu diye soruyor sizce ne yapmalıyım?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Nereden buluyorsunuz bu manyaklari bir yerde toptan satiliyor galiba gidip gidip buldugunuza gore
Valla ayı olduğunu bilseydim çıkmazdım
Madem simdi bildin birak
Ayrıldım zaten
Iyi yapmissin daha erkeklik evrimini tamamliyamamis kadina nadil davranilacagini bilmiyen ergenus erkekcigiymis
Ay valla öyle
Oyle zaten gecmis olsun bu arada
Teşekkür ederim
Rocaederim tesekkurluk ne yaptimki
Geçmiş olsun dedin
Him tamam olsun yinede tesekkur gerekmezdi cok incesin
Teşekkür ederiim
Ricaederim
Pardon birsey sirabilirmiyim
Sorabilirsin
Bu soruyu milletle dakga gecmek icinmi sordunuz
Evet
Anladim bizle iyi eglendiniz yani bende ciddi ciddi yorum yapmistim yanlis yapmisim neyse iyi geceler size
Üzgünüm dalga amaçlı olduğu belliydi
Ben her soruya ciddi yaklastigim icin dalgami degilmi bakmam neyse iyi geceler
Pekala iyi geceler
Gerçekten kusura bakma ama sevgilin çok saygısız bir insan. bu yaptığı ayılık resmen. Ayıya hakaret. Afedersin ama.
Ciddiye almış bir kezban :D :D :D Olm şaka mısınız siz yaa
Ay sen ne karışıyorsun. Beyni fosilleşmiş ayı. Hoşt git.
Allahın rahatsızı ya :D :D Sen yenisin galiba xper1 bu soruların hepsi troll ciddiye alma fazla kasıntıdan bayılacaksın :D :D
@Catsiaaamo kezban sensin canım. Kezban olduğumu nereden biliyorsun pislik. Sarışın yeşil gözlü ve modelim. Kezban sensin angut.
Aldın cevabını model gibi kız işte. Uza canım
Model mi ahahahaha çok güldüm :D Yeşil gözlü modeeğğğğlll :D :D ahahaha
Ay sıktın he
E yorum yapma o zaman sen yaptıkca yazasım geliyor benimde eğleniyorum sus yazma daha fazla :D
@Catsiaaamo ne kadar gevşeksin ya. gerçekten üzülüyorum senin gibi kendini bir bok sanan erkeklere. İnan parmaklarıma yazık ama biraz düzgün ol düzgün. Adam olmak zor değil.
Böyle eğlence mi olur olm
Ya yav he mısın sen? Aptal troll soruyu bile anlamayıp süzme gibi kendini kasıp yorum yapmışsın bende yorum yaptım bu kadar basit :D Beyni fosilleşmiş ayı diye hakaret edersen bende yazarım zoruna mı gitti? Maymundan hallice tiplerle uğraşmak benim hatam pardon.
@Catsiaaamo Önce kendi tipine bak sonra konuş. İnsanları dış görünüşüyle yargılayan bir pislikten ibaretsin. Neyse uğraşamam senin gibi terbiyesiz biriyle.
Pardon '' YEŞİL GÖZLÜ MODEL '' olduğunu unuttum :D :D yazmıyorum daha bildirimleri kapattım
@Catsiaaamo yazma zaten saygısız.
Canım tipimi görsen böyle demezsin ama burada sana bunu anlatacak değilim. Kezban yazmışsın o yazdığım az bile kaldı sana
Teşhisi koydu kezban , profilime gir biraz bakın anlarsın ne kadar komik olduğunu :) Kendimi beğenmiyorum insanları da yargılamıyorum
Az bile mi kalmış? Zoruna gitmiş iste kezban, birde terbiyeden bahsediyor ya şaka gibsiin yazıp durma daha fazla :D
İnsanları iyi ki yargılamıyorsun ya eyv
@Catsiaaamo Niye o zaman terbiyesizlik yapıp kezban diyorsun? İnsan gibi yorum yapsaydın insan gibi karşılık alırdın. Saygısızlık yapma o zaman
Üf uzatma defol git
Kezban dış görünüş ile alakalı değil düşünce yapısıyla dalga geçmek için kullanılan bir terim. Senin gibi kasıntı insanlar için özellikle
Sen defol xper1 zaten 2-3 güne gideceksin bence önden defolabilirsin.
@Catsiaaamo Ya gerçekten boş konuşuyorsun ya. Hala terbiyesizliğe devam ediyorsun. Yazmayacağım değmezsin.
Uğraşmayacağım
Bir ton hakaret edip terbiyesizlikten bahsediyor , sende sıktın bu kadar fazla uğraşmazdım normalde kezbanlar ile hadi iyi geceler dopdolu insan troll sorulara da dikkat et fazla kasıntı olma
@Catsiaaamo Senin terbiyesizliğine tepki verdim ben. İnsan ol da insan gibi yorum yap. Ayrıca sana düşmedi nasıl konuşacağım sen kimsin ki karar vereceksin buna. Burayı da insanlarla dalga geçmek için açmışsın zaten boş adam seni
He kardeş insanlarla dalga geçmek için yoda seviyesine geldim. veya profilimde ki cgslerden takipçi listesinde ki insanlara kadar dalga geçiyorum defol git şuradan ya. Troll soruya kasıntı yorum yapman bence kezbanca ve komik bu kadar basit hemen beyni fosilleşmişmiş ap. tal seni sen işsizlikten ağlanırken ben uyurken bile para kazanıyorum kurduğum iş sayesinde boş yapma
@Catsiaaamo Ne bok yaparsan yap insan olamadıktan sonra bir önemi yok ayrıca benim hayatımı nereden bileceksin sen. Neyse cidden senin gibilerden bir sürü var boş adamsın. Daha yazmayacağım ya
Yazma ama lafının arkasında dur , ben yazdıkca yazıyorsun konuşacak kimsen mi yok sana yorum yapacam diye insanları bekletiyorum karşılıksız bırakamam uyuz oldum çünkü sana :D
@Catsiaaamo Ben her zaman arkadasındayım sözlerimin. Bu da sondu yazma bende yazmayacağım.
Yazarım ne demek yazma ya? Arkasındayım diyorsun yazdıkca yazıyorsun?
Kardeş sende ona yum gözünü aç ağzını de sıç ağzına. İflah olmaz bunlar
Ay öyle valla canım
Bak dedigimi yap
Ayrıldım..
Aaa
Barış ya bunu yap sonra ayrıl
Içinde kalmasın
Barışmadan da yaparım ayol
Ay yap yap sarar fkdkckekfem
Tamam ekdmskxkd
Ay sıkıldım bkfkvmdmv
Ağzına da sıçsa keşke bu sorularını görmesek :D
Aa ayıp değil mi beyefendi. Burada fikir danışıyorum. İncindim
Sende şöyle troll sorular paylaşıp durma ya , senin yüzünden kasıntı kezbanlar ile kavga ediyorum :D
Öncelikle lütfen kezban deme. Buraya eğlenmeye geldim zaten salla
twittera selam çak bi 😂😂
Hellöö. Ay nereye paylaşacaksın altına geleyim hemen
Bu site çok iyi lann dpümxöüızöq
Evett skdmeoxmeofmdpc
Sende osur zortla
LWSŞÖXLDÖXLDLF deniycem
Öğretmene şikayet et
Öğretmene mi? Ne?
iyice kokla