İyi akşamlar, yolda sevgilisiyle yürürken karşıdan güzel ve alımlı bir kadın geçtiğinde sevgilisinin elini sıkan kadın neyi ima etmeye çalışıyordur sizce? :D Ne gerek var bu harekete yani zaten elini tutarak yürüyorsun? :)) Nasıl bir mesaj vermeye çalışıyorsun? :D Bir de bunun elimi öp versiyonu var mesela.
Güzel bir kadın geçerken sevgilisinin elini sıkan kızın amacı nedir?
Demek ki sevgilisinin bakacağından emin önceden uyarı sinyali veriyor , sonunu hatırlatmak için. Bir kadını bu hale getiren tamamen erkeğin duruşudur. Mesela ben eski erkek arkadaşımı gözüm kapalı kadınlar hamamının içine bile birakabilirdim , o kadar emindim ondan. Bir erkek duruşunu bilmeli ki kadında rahat olsun.
saçma ve gereksiz buluyorum.. sevgilin kolunda sen varken bile onu bunu süzecek bir karakterdeyse neden birliktesin? öyle elini kolunu sıkarak zapt edebileceğini mi sanıyorsun shhs
ahaha 😄😄 Akıllı ol aklını alırım sinyalidir o. Bence çok gereksiz bi hareket o an elini sıktın bakmadı diyelim e peki sen yanında değilken 😏 Keyifli günler..
Özellikle son dediğini yapıp elini öptüren bir arkadaşım vardı erkek arkadaşına ve her seferinde kahkaha atıyordum 😄 Göze görünür şekilde benim imajı vermeye çalışılıyor işte, gerek yok böyle şeylere asla.
Bakma diyor kısaca bence çok kötü bir şey değil aman sıksın elini ne olacak. 😀 Elimi öp versiyonu neymiş onu hiç görmedim duymadım o çok abartı olabilir bak. 😀
Bir de şey var trafik ışıklarında beklerken önünden güzel bir kadın geçerse , torpido kapağını falan açmalısın yoksa sağ taraftan ''nereye bakıyorsun sen'' gibi bir cümle gelebilir. :D
Nefret ederim o hareketlerden. Sanki dünyada bir tek onların sevgilisi varmış gibi davranırlar. Düpedüz görmemişlik bu. Senin kıçı boklu sevgilim de dünyadaki tek erkek ya zaten. Sık elini iyice kangrem et. Mazallah kaçar falan. Dünyada erkek kalmamışcasina. Ezik ve özgüvensiz kadın hareketidir kısaca.
muhtemelen sevgilisine pek güvenmiyordur ve elini sıkarak onu o kıza belli etmeden yani kendini onun gözünde düşürmeden sevgilisini uyarır yani bence gereksiz bir davranış bir ilişkide güven en önemlisidir eğer güvenmiyorsa birlikte olmasın bukadar basit
O eli sıkış hareket aksine çok güzel bir şey olarak bakıyorum. Sahiplenici özellik olarak yapıyorsa tamam da kıza bakma anlamında yapıyorsa bakmayacağımı bilmesi lazım
ya da şey var öyle bir gözüne kız bakıyor ki bu erkek benim gibisinden sanki bende onun yanındaki erkeğe bakacaktım çok meraklıydım çok gereksiz hareketler