bazen bir eksiklik hissedersin, onun yerini de hiç bir şey dolduramaz, en iyi sevgilin. En yakın dostunla olan muhabbetini bilemez onun seni anladığı dilden anlayıp sevemez seni.. Diyeceğim o, ki, dostluk güzel şey kıymetini bilenler için. Gerçek sevgiye dair duygulara sahip çıkacak yürekler kalmadı artık.. Uzun oldu çok uzun...
Eskiden bana sevildiğimi hissettirmeyen kişilerle çıkıyordum ve bu beni sadece yıprattı. Şimdi tamamen değiştim ve sadece beni mutlu edenlerle birlikte oluyorum ve eğer sende seni mutlu edenlerle birlikte olup seni iyi hissettirecek mesajlar almak istiyorsan önce bi aynada kendine bakıp kendini gözden geçirmelisin.
Sevdiğimden değildi. Sadece arkadaşımdı her muhabbeti edisimiz hoşuma gidiyordu her seferinde konuşurken aptalca gülüyordum. 2 yıl geride kaldı ve hiç kimseye karşı onunlaymis gibi davranamadim
Daha bu yıl telefon kullanmaya başladım. Derslerimden dolayı ailemin almasını istemiyordum. Ve şunu söyleyebilirim ki akrabalarım bile mesaj yazmıyor :/ menfaatcilik yaptılar ama onu unutmadım...
Ksde insanlara yardım edince teşekkür ediyorlar çok sağ ol iyi ki varsın Allah razı olsun diyorlar tek iyi mesaj olarak aldığım geribildirim bu olsa gerek 😊
Sevildiğini hissedersinde insan tek bir kişiden bekliyo o da atmayınca yapayanlıx soğuk ıssız oluyo her yer kalabalıklar bile yanında hiç yok bari bi mesaj bi haber alayım ama onu bile bulamıyosun
Hiç olmadı. O nasıl bi duygu bilmiyorum bile. Birde hani hep derler ya insanı ailesi dışında herkes zarar verir diye hayır en çok ailesi zarar verir ve bende öyle oldu.