Aşk İlişkileri Eski sevgili neden içip mesaj atıp hala onu sevip sevmediğini sorar? yokyokkkkkk Takip Et Xper 1 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor hem onu hala sevip sevmedigimi hem de ona mesaj atinca heyecanlanıp heyecanlanmadigimi soruyor. sizce neden? Güncellemeler+1 yıl Çok acil Eski sevgili neden içip mesaj atıp hala onu sevip sevmediğini sorar? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et
K__Li1983 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Senin duygularınla besleniyor aklı sıra. Seviyorum, heyecanlanıyorum dersen içi bi’ hoş olur, ‘vay be ben neymişim’ der kendi kendine ))) 0 0 Yorumla
oyunadamı2 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Çok zor bir soru. Kızın halen kendisini sevip sevmediğini öğrenmek için sorduğunu bilemezsiniz bence. Hadi bilin bu soruyu Hadi 0 0 Yorumla
cankall Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. İçince kafası gidiyor ondan 0 0 Yorumla
tutkulardanintahar Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Neden olabilir knk seviyor ve barışmak istiyor 0 5 Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl 29 yaşında kendisi öyle olsa bunu bu şekilde dile getirmez diye düşünüyorum Yorumla tutkulardanintahar +1 yıl Neden başkası değil de sen bence özlüyor biraraya gelmemeniz için bi sebebi var kendince ama seviyorda içince tabi kalbine yenik düşüyor Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl bu cok fazla polyannacilik olmuyor mu shjshshshs Yorumla tutkulardanintahar +1 yıl Yani benim bu fikrim bu konularda az çok tecrübem var Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl Hmmm. umarım öyledir yahu. Kafam çok karışık Yorumla
Berlin33 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Onu unutamayacağını sanıyor herhalde 0 9 Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl eskiden öyle soylerdi Yorumla Berlin33 +1 yıl Arkadaş çok kibirli işte herhalde kendini ilahi bir şey sanıyor kimse beni unutamaz kafasında sjsjsjsjjs Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl kendinin hatirlanacak biri olmadığını benim açımdan iyi biliyor aslind ahshwhw Yorumla Berlin33 +1 yıl Ahahaha Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl kafalar deli karışık... Yorumla Berlin33 +1 yıl Böyleleri anaları tarafından paşam diye büyütülmüş adamlar oluyor bir an evvel irtibatını kesmen dileğiyle Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl ben onunla iletişim kurmayali 2 ay oluyo zaten. kendi israrla geliyor her ictiginde vs. bir de neden ona yazmiyorum diye yakiniyor hsjsjsusus Yorumla Berlin33 +1 yıl Yani dediğim gibi ya çok kibirli kimsenin onu unutamayacağını sanıyor e sende unutunca egosu zedeleniyor ya da o seni unutamamış Yorumla yokyokkkkkk +1 yıl dengesiz biri oldygu icin bilemiyorum acikcasi.. fikir de uretemiyorum Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı. Bir sığır daha.. 0 0 Yorumla
ForHuman Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 553 cevap paylaştı. Çünkü içmiş 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Senin duygularınla besleniyor aklı sıra. Seviyorum, heyecanlanıyorum dersen içi bi’ hoş olur, ‘vay be ben neymişim’ der kendi kendine )))
Çok zor bir soru. Kızın halen kendisini sevip sevmediğini öğrenmek için sorduğunu bilemezsiniz bence. Hadi bilin bu soruyu Hadi
İçince kafası gidiyor ondan
Neden olabilir knk seviyor ve barışmak istiyor
29 yaşında kendisi öyle olsa bunu bu şekilde dile getirmez diye düşünüyorum
Neden başkası değil de sen bence özlüyor biraraya gelmemeniz için bi sebebi var kendince ama seviyorda içince tabi kalbine yenik düşüyor
bu cok fazla polyannacilik olmuyor mu shjshshshs
Yani benim bu fikrim bu konularda az çok tecrübem var
Hmmm. umarım öyledir yahu. Kafam çok karışık
Onu unutamayacağını sanıyor herhalde
eskiden öyle soylerdi
Arkadaş çok kibirli işte herhalde kendini ilahi bir şey sanıyor kimse beni unutamaz kafasında sjsjsjsjjs
kendinin hatirlanacak biri olmadığını benim açımdan iyi biliyor aslind ahshwhw
Ahahaha
kafalar deli karışık...
Böyleleri anaları tarafından paşam diye büyütülmüş adamlar oluyor bir an evvel irtibatını kesmen dileğiyle
ben onunla iletişim kurmayali 2 ay oluyo zaten. kendi israrla geliyor her ictiginde vs. bir de neden ona yazmiyorum diye yakiniyor hsjsjsusus
Yani dediğim gibi ya çok kibirli kimsenin onu unutamayacağını sanıyor e sende unutunca egosu zedeleniyor ya da o seni unutamamış
dengesiz biri oldygu icin bilemiyorum acikcasi.. fikir de uretemiyorum
Boş ber giydin
Bir sığır daha..
Çünkü içmiş