Uzun zamandır kimseyi sevemiyorum yardımcı olur musunuz?

Karşıma düzgün insanlar çıktı ama kimseye kendimi açmak istemiyorum. Lisede bir çocuk vardı ondan hoşlanmaya başladım önce sonra baya baya aşık olmuşum. Platonikti sonra haber verdim tabi 4-5 yıl sonra ama konuşmadık sonra ve uzun zamandır onu sevmiyorum yani 1,5yıl falan oldu. Kimseyi tanımak istemiyorum sanırım hep aynı şeyler gibi geliyor bana yani herkes aynı gibi daha önce öpüşmedim yakınlaşmadım kimseyle sadece o Platonik olduğum çocuk vardı ve onu sevdim onu severken de herkesten uzak tuttum kendimi. Biriyle nasıl yakınlaşılır hiç bilmiyorum yardımcı olur musunuz gerçekten artık mantık ilişkisi de olsa bir ilişkim olmasını istiyorum.
Uzun zamandır kimseyi sevemiyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla