Sevgilimin benim hakkımda hiçbir soru sormaması işte çok yoruluyorum diye çok konuşamamamız normal mi?

Sevgilimle 2 yıldır konuşuyoruz bir ara ayrıldık 8 ay geçmesine rağmen yine barıştık ama benim hakkımda hiç soru sormuyo zaten çoğu özelliğini biliyorum diyo canım güzelim gibi kelimeleri asla kullanmıyo öyle kelimeleri söyleyemiyomuş bende ilgilendiğini sevildiğimi hissetmek istiyorum kafam çok karışık yardım edin?
Sevgilimin benim hakkımda hiçbir soru sormaması işte çok yoruluyorum diye çok konuşamamamız normal mi?
Cevapla