Icim isindi sana diyen erkek yam olarak ne demek ister?

Bu kisi ciddi amacla tanismak istedigini de soyledi, ve genelede hep saygili efendi davrandi hic hatasi olmadi. Devamli gorusmek istiyor istikrarli sekilde. Ama tek rahatsiz oldugum konu bazen iki uc gun mesajlasmadan duruyoruz. Yani belki de benden adim bekliyor ama erkek ilk basta daha cok cabalamasi gerekmez mi?

bir yandan da acik sozlu birisi yani oylesine ısındım, olumlu dusundum demez.
ama kafam karisik iste
Icim isindi sana diyen erkek yam olarak ne demek ister?
Cevapla