Bu kisi ciddi amacla tanismak istedigini de soyledi, ve genelede hep saygili efendi davrandi hic hatasi olmadi. Devamli gorusmek istiyor istikrarli sekilde. Ama tek rahatsiz oldugum konu bazen iki uc gun mesajlasmadan duruyoruz. Yani belki de benden adim bekliyor ama erkek ilk basta daha cok cabalamasi gerekmez mi?
bir yandan da acik sozlu birisi yani oylesine ısındım, olumlu dusundum demez.
ama kafam karisik iste
bir yandan da acik sozlu birisi yani oylesine ısındım, olumlu dusundum demez.
ama kafam karisik iste
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bunun cevabı sende kalbin sana ne diyor.
Ya ben inaniyorum sozune ben de isindim ona yani sanirim karsilikli ama ne bileyim. Arkadasliktan ne zaman ilerisi olacak diye bekliyorum 😄
"Zaman" Seni yönlendirecek sadece iyisi ile kötüsü ile tanıyın birbirinizi önerim inşallah her şey gönlünüzce olur
Peki 2-3 gun araliklarla mesajlasmamiza ne dersin? Numarami da hala istemedi acaba benden mi cekiniyor diycem ama sonucta kac kere gorustuk
Ciddi olarak karşılıklı sor senin gönlün elini tutup bırakmak istemiyorsa ciddi olarak " Benim Hakkımda Düşüncen nedir? " De cevabını dinle
beğenmiş seni yürüyor
Peki detayi okudun mu? Daha yakindan tanimak icin biraz daha caba lazim benve
seni bekliyor
Ne yapabilirim mesela biraz fikir verebilir misin?
ya sosyal medyada seni takip ediyormu
Hayir takiplesmiyoruz o zaten kimseyi takip etmiyor. Ama oradan yazisiyoruz hala numarami da istemedi.. ya bi ara benden emin olmadigini beni rahatsiz ettigini hissettigini soyledi acaba bu yuzden mi sormadi numarami?
yüz yüze görüşmediğin birimi
Hayir devamli bulusuyoruz. Ama iste mesajlasmalar hala sosyal medyadan. Acaba onemsemiyor mu anlamadim ki
yani amacına ulaşmamış gibi kaç ker ebuuştunuz
5 veya 6 oldu
Amac derken?
bi yakınlaşma beklemiş bence olmayınca soğumuş
Oyle olsaydi bulusmak da istemezdi artik? Ki ben gorusmemizin devami olmadigi icin gorusmeyi bile kestim. O ara bircok dil doktu ciddiyetini anlatmak icin, ilk defa evlilik amaciyla birine yaklastim ailemi bastan katmadim cunku once tanismak istedim vs vs dedi sonrasinda bu konulara girmek istedim dedi. Sonra ikna oldum
Oyle devam ettik. Ama ben bu konusmada hic acikca sormadim bile yani beni ikna eden kisim da bu oldu. Ben bahaneler urettip ve o bunlari soyledi bana
kısmet diyelim
Hoslanmis senden