Bardağın dolu tarafından bakalım bu saatten sonra hatırlayıp hüzünlenip ağlamanın veya acı çekmenin bir anlamı yok değil mi? Bir şeyler öğrendik evet çok güzel şeyler öğrendik 👍bir daha öyle insanlara bir şans vermemeyi 👍zaman ayırmamayı öğrenmiş olduk 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👍👍👍👍Bir de bu açıdan var👍👍👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Severek ve bayılarak yaptığınız şeylere fedakarlık demeseniz. O an onu istiyordunuz öyle davrandınız. Sırf onun iyiliği için hiç sevmediğiniz bişey yapmamışsınız. Fedakarlık budur. O iyi olsun diye kendini feda etmek. Digeri alan memnun veren memnun. 😉
Başkaları ile sabahın 4-5'ine kadar konuşuyordur ne olacak.🙂
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Imm sanırım en son lisede böyle bir ilişkim olmuştu, iki yıl yıllık bir ilişkiydi. Şu an aynı şehirde, yıllar sonra aynı okulda hatta aynı sınıftayız. Fakat bu bizim ne kadar yakın olsak da ruhlarımızın çok ayrı olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İki yıllık sevgilisi var, bu yıl mezun oluyor evlenir herhalde. Sonra aynı hastaneye falan da atanmayalım da o yeter.
4 senedir beraberiz lise de tanıştık şu an beraber hukuk fakültesi öğrencisiyiz aynı evde yaşıyoruz ama kardeşim korona yüzünden ailemin yanına geldim bi sürelik :’)
Salak çünkü aklınca oyunlar kuruyor bir başkası gibi yaziyor salak bir insan muhattap olmaya degmezde beni çok sinir etti en son ağzına sı*tım dayanamadım
O benimle gönül eglendirdi evlilik vaatleri verdi ama lafta amaçları farklıydı karaktersiz diyorum ya adam olsa ayrıldıktan sonra fakelerle saçma sapan oyunlar kurar mı sence onca yilinda mi hatri yok
Hiçbirsey demiyorum hicbirseyin hesabınızda sormuyorum Allah'a havale ettim onunda bacısı var ileride kız çocuğu olucak karısı olucak Allah ahımı yarına bırakır ama yanına bırakmaz