3 gündür konuştuğum kızla nasıl konuşup davranmam doğru olur?

3 gündür konuşuyoruz, acaba ne sıklıkla konuşsam yazıp arasam ilgimi belli etmek ama bir yandada sikmamak için. Ne şekilde konuşmalıyım, ne zaman açılmaliyim?
3 gündür konuştuğum kızla nasıl konuşup davranmam doğru olur?
Cevapla