Aylar önce boyumla alay etmisti, beni komplekse sokmuştu şimdi ağlayarak özür diliyor, ne düşünüyorsunuz?

Kız arkadaşım. 157 ben 170. 9-10 ay önce benim boyumla ilgili gereksiz gereksiz konuşuyordu. Alay ediyordu. Önceki sevgilileri de hep 180 ustuymus falan. Birbirimizi seviyorduk ama o hep boyuma dokundurdu. Ufak imalar vs. derken iyice üzdü beni. Kavga ettiğimizde 185 eski sevgilisini anlatmisti bir kere o gün ayrılma kararı almıştım ama yine ayrilamadim. Çünkü çok seviyordum. Bir süre sonra boydan bahsetmemeye başladı. Sustu yani. bugün ise yanımda hüngür hüngür ağladı. Seni üzdügüm günler için her gün vicdan azabı çekiyorum, yaptığım her kötülük için özür diliyorum beni affet dedi. 9-10 ay öncenin özürünü diliyor. Oysaki ben çoktan affetmistim. Affetmemis olsam devam etmezdim. bazen diyorum ki ne aşağılık adamsın sana bunları yapan kızla hala birliktesin diye ama ben seviyorum işte. Sevdiğim için affettim. Ne kadar boyumla dalga geçse de , beni komplekse soksa bile beni sevdiğini hep hissettim. Ve bugün o günlerin ozurunu dileyince sevgim çok daha arttı. O laflara içten içe üzülmüş. En azından pişman olmuş yaptıkları için. Artık içim rahat. Bunuda içimi dökmek için anlattım pek bir anlamı yok.
Aylar önce boyumla alay etmisti, beni komplekse sokmuştu şimdi ağlayarak özür diliyor, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla