İnsanlar neden bana bunu yapıyor işitme engelliyim anlatacam?

İlk gorucum geldi oğlanı hiç beğenmedim ona rağmen kabul ettim ve ben feraceylim diye tarika uyueyim sanmislar benle danismada vazgectik dediler ertesi gün nisanlaniyordum
Neyse geçtim aracı olan çok iyi beni çok sever geçen hafta onlara gittik hii aracimiz demiş bize güzel kız kalbi temiz gelicek demiş gelin görün demiş oğlana bana bakım bakım duruyor haberim yok bilmiyirdum bana bakmaya geldiklerinde ben oğlanı umursamadım benim haberim hiç hirseyde yok annem kabul etmiş ertesin demişler vazgeçti neden diyiceksin biriler demiski o kız işitme engelli
İşitme engelliyim diye feraceylim diye bana bunu nasıl yaptılar anlamadım yemin ediyorum trolleri olsa varmam şaşırıyorum artık sanırım ben evlenimicem kimisini boyu kısa diyicem kimisini kullagi duymuyor diyicem şaşırdım artık ve goruculerimi red etmeye başladım aileme dedim bi daha görücü gekmesin istemiyorum onlarında görmek istemiyorym dedim aracı olan abla benim işitme engelli olduğumu bilmiyordu çok seviyor beni evlenmem için birşeyler yapıyor ama insanlar böyle yapıyor şok oldum şaşırdım bana deseydi haberim olsaydı hayır derdim karşılarına diye
Not çok güzel bir kızım fakat ferace işitme diye red ediliyorum bu hayata doğmaz olaydım böyle olduğum için
İnsanlar neden bana bunu yapıyor işitme engelliyim anlatacam?
Cevapla