Konuştuğunuz kişinin geç yazması sizce sorun mu?

Belki ne kadar geç yazdığı önemli gibi diyenler olabilir ama flört olarak gördüğünüz kişinin 2 saatte yazması normal mi? akşama kadar bir şey yoktu ama örneğin 6 da yazılan mesaja 8.30 da cevap vermek benim için garip hiç. Mi. Eline alamıyor diyorum bunu belirtirsem de ego yapar mı diye düşünüyorum beni beğenmiş merak ediyor gibi düşünür mü? ?
Konuştuğunuz kişinin geç yazması sizce sorun mu?
Cevapla