Sevgilim cinsellik yaşarsak bağlanırız dedi. İlişkide bağlanmak için tek şart bu mu?

Ben ona tavrımı koydum cınsellık istemediğimi bizzat acıkladım dün baglanırız falan dedi zorlamadı ama kac haftadır beraberız asla eli baska yere gitmedi ona guvenıyorum benı cok kırdın dedim ben bastan sana boyle geldim senın yaptıgına bak dedım uyuyamamış üzülmüş o dedıgı laftan pişman oldu cok bidaha asla konusunu dahi acmıcam seni seviyorum dedi egerki sen istersen o zaman yaparız diyo tepkimi koydum fakat ılerleyen zamanda bence bunun bana lafını yapabılır bılmıyorum başkada bşyini görmedim benı cok sevıyor molasında bıle yanıma gelıyor benım ıstedıgım seylerı alıyor hep elinden gelenın fazlasını alıyor yapıyo arkadaslarım ıcın onca alısverıs yaptı durumu cok iyi baya bonkor biri maddi manevi ne gerekırs eyanındayım sadece senı sevıyrumdedı ınanmalımıyım bılmıyorum 1 sene sonra söz yaparız dıyor cıddımı dusunuyor sizce
Sevgilim cinsellik yaşarsak bağlanırız dedi. İlişkide bağlanmak için tek şart bu mu?
Cevapla