Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize teşekkürler arkadaşlar. Bu guncrllemeen sonra sizden cvp bekliyorum. Ben onu kalbime gömdüm. Asla ona yazmıyorum. Gelen cvplar göre senden umut aliyor diyorsunuz fakat ben ona umut verecek ne yapiyorumki? sonuçta yazmıyorum aranıyorum onu. Hatta durumlara elveda şarkıları paylaşıyorum oda gitme şarkısı atıyor. Ama inanın konuşmuyorum bu durumda hala durum takipi yapmasi nedir? Goruselim demişti sizce takip ederek aklımdasın mi demeye calisiyr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
evliyken başka biriyle konuşan birine güvenebilcek kadar aptal mısın
Yok asla güvenmem silsin beni istiyorum
sen net ol o zaman ona açık kapı bırakıp oyna oynamasına neden olan sensin engelle her yerden ararsa açma
Yok kız aramiyor yazmıyor sadece durum takip ediyor
Ben nasıl umut vermiş oluyorum anlamadim
engellemediğin için
Çantada keklik 2. Sin tatlım biraz karakterin olsun
Ben sil dedim zaten yukarda iyice oku
Terslemiş kadın, herşeye laf atan mahalle karısı gibisin sen.
Engellersen bir süre sonra siler zaten
Ne alaka yaa olanı söylüyoruz ayrıca sil demek terslemek değildir
Nedir peki sil demek?
@hickimsewbxlend benim ona hislerim var ama kalbime gömdüm. Cok acı cekiyorum amaç yuva yıkmam değil istemedigim halde yuva yıkılabilir bu yüzden uzak duruyorum
Seni anlıyorum
Asıl senin beklnetin medir? Adam evli ! ayıp ya nasıl insansınız
Benim beklentim beni silmesi
Sen sil engelle! Kolay? Derdin baska senin
Bence seni yatağa atma hayali kuruyor. Bunun için seni urkutmeden yaklaşmaya çalışıyor.
Bunu bana söyledi seni arzuluyorum demisu
Tamam işte zaten evli seninle birlikte olup birakicak bence ayrıl sen :)
Sadece bir kere icinmi
Sürekli mi atsın istiyorsun 😂 öyleyse bende atarım ajjajajajaa töbe
Adam evli nikahına alçak değil ya arada gelir işini görür gider
Yahu Allah aşkına.
Boşanmış olsa neyse, ama adam evli
Senden beklentisi var ve sende buna izin veriyorsun engelle kes iletişimi doğru bir şey olmadığını sende biliyorsun
Evet hiç doğru değil vallahi biliyorum ilk defa başıma geliyor bu. Beklrnti derken ne yapmamı bekliyor
Engelle onu iletişimi kes istemiyorsan bile belli et böyle istiyormuş gibi gözüküyorsun
Onu silmeyerek bunumu anlıyor yani demek istediniz
Evet
Demek ben silmesiyim için benden umutlu
Aynen öyle
Ne yapacağını o da bilmiuo
Öylemi dersiniz yani?
Tabii ki öyle
Amacı yatağa atıp sonra tekmeyi koymak
Ama öyle olsa yazmazmi hiç yazmıyor artik