Neden uzun boylu erkeklerin yanında kısacık kızlar dolaşıyor?

Baya merak ettiğim bi konu. Sonra biz uzun kızlar neden sapız? Acaba :D Ne zaman uzun boylu bir çocuk görsem, yanında 1.50 bir şey. Şahsen yakışmıyor da. Sonra uzun kızlar neden sevgili bulamıyor? Beyler, bunun bir sebebi var mı? (Boyum 1.85 bu arada.)
Neden uzun boylu erkeklerin yanında kısacık kızlar dolaşıyor?
Cevapla