Kendimden 20 yaş büyük, aşırı zengin biriyle evlendim. Ayrılmalı mıyım?

Öncelikle günaydın. 21 yaşındayken benden 20 yaş büyük lakin aşırı zengin birisiyle evlendim. Aşk evliliği değil mantık evliliğiydi. Pişman değilim açıkçası. Kraliçeler gibi yaşadım aynı zamanda okulumu da bitirdim. Aramızda mantık evliliği olsa da eşim bana çok iyi davranıyor. Arkadaşım son bir aydır ayrıl o adamdan diyip duruyor. İnsan sevmediği biriyle olamazmış vb. Benim için saçmalık bunlar ama haklı mı? İnsan sadece sevdiği biriyle mi olmalı ki ben bu zamana kadar kimseyi sevmedim. Olaylara duygusal açıdan bakamıyorum.
Kendimden 20 yaş büyük, aşırı zengin biriyle evlendim. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla