Sevgilim ya ben ya okul diyor lütfen yardımcı olur musunuz çok kötüyüm?

3 aylik bir ilişkim var ileriye yönelik ciddiyiz evlilik düşünüyoruz fakat sorun surda ki benim daha okulumun bitmesine 1 2 yıl var. Sevgilim ya okul ya ben diyor ramazan bitsin sonra görürsün diyor beni sıkıştırcak baya ailene söyle diyor evlilik için bende yapamıyorum evin tek kiziyim sevgilimin ailesi okuyan bir gelin istemiyor ama ben kazanmak için çok çileler çektim. Sevgilim dün gece bana ya ben ya okul dedi sonra uykum var uyucam diyip internetini kapatti bende ona çok uzunca bir mesaj yazdım ağzıma geleni söyledim ailen ablan aklini karistiriyo daha 26 yasindasin falan. Neyse gördü sabah cevap vermedi aradim meşgule attı sen tenezzül etmiyosun dedim artık aramalarima mesajlarima dedim. Oda bana kaç gündür çok üstüme geliyosun dedi müsait olsam ararım dedi ama aramadi bende aramadim çok üzülüyorum bu duruma annem de bana çok üzülüyor tam damat adayı diyordu babam onları seviyor ama okulumdan dolayi şimdi vermiyor napmaliym
Sevgilim ya ben ya okul diyor lütfen yardımcı olur musunuz çok kötüyüm?
Cevapla