Kendi asla mesaj atmayıp mesaj atınca aşırı şekilde konuşmak isteyen erkek!!! ?

Ya birisiyle konuşuyorum ama daha arkadaşsız sevgili olcaz az kaldı 2 aydır konuşuyoruz ama sürekli konuşmayı ben başlatıyorum ama benle öyle bir konuşuyorki hiç susmuyor hep konu açıyor ben konuşmak istetediğini anlıyorum ama ilk mesajı hiç o atmiyor ben bi defa dedim şaka yoluyla bana herkes sitem eder bu konuda dedi alışık değilim dedi ama artık atmıycam alındığımı anladı isterse atar kendi artık ama şunu anlamıyorum ben mesaj atıncada susmuyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aramızda 10 yaş var
Kendi asla mesaj atmayıp mesaj atınca aşırı şekilde konuşmak isteyen erkek!!! ?
Cevapla