Evliliği çok kafaya takıyorum, sürekli aklımda bu var. Sizce geç mi kaldım?

27 yaşındayım arkadaşlarımın hepsi evlendi çoluk çocuğa karıştı benim şu ana kadar 3 ayı geçen ilişkim olmadı rakibim çıkıyor görüşüyorum ama gerek benden kaynaklı gerekse karşı taraftan bir türlü devamı gelmiyor olmuyor. Bi de çevremde sürekli soran var iyice kafaya takıyorum tek derdim bu şu anda bütün gün bunu düşünüyorum halim ne olacak diye dua ediyorum sabrediyorum bi cahillik yapıp fal baktırmaya bile gittim sanırım psikolojim bozuldu.
Evliliği çok kafaya takıyorum, sürekli aklımda bu var. Sizce geç mi kaldım?
Cevapla