Önce bu videoyu atıp arkasından ayrılırken nasılsam öyle anla dedi (ayrılırken seviyorum dedi gitti bir gece öncesi) sizce?

Video sözleri şu şekil
İlk bakışta değil son bakıştadır aşk
Yani ayrılırken sana nasıl bakıyorsa o kadar sevmiştir seni işte bu kadar.
sonra şarkı çalıyor diyor ki
Eskiden gülümsemek kolaydı şimdi ölüm gibi
Bir zamanlar sevmediğini göremiyordu körün birisi
Bir satırda gel diyorken bir satırda git istiyorum...
Bunu arka arkaya 2 gece attı sizce ne demek istiyor kendisi benim 3 yıllık ilişkim ve benim yüzümden ayrıldık. Ben şu an seviyorum ama affetmek istiyormuş bana sadece çabala diyor yani seviyorum ama çabala biraz kırgınım mı demek istiyor seviyorum ama sende çabala demek mi istiyor?
Bir ay önce de bir videosunda "sanırım ne senle ne de sensiz olmuyor." diyordu.
Arkadaşlar biraz gururlu tiplerden yani utangaç, çekingendir. Kendisi haklı oldugu için seviyorum diyemez gurur yapar. O yüzden böyle şeyler yapıyor ama kafam karıştı sizce seviyor mu beni?
Önce bu videoyu atıp arkasından ayrılırken nasılsam öyle anla dedi (ayrılırken seviyorum dedi gitti bir gece öncesi) sizce?
Cevapla