Tartışma sonrası "Konuşmasak iyi olur." diyen sevgili ne kadar beklenir?

10 gündür konusmuyoruz 1 yılı aşkın ilişkimiz vardı ve daha ne kadar beklemeliyim belirsizliği hiç sevmiyorum yazarsam peşinden gittiğimi düşüncek yazmasam nereye kadar beklicem birbirimizi hiçbir yerden silmedik mal mal bakıyoruz sadece hem konusmayalım diyen oydu ben ne yazabilirim ki ama böyle beklemekte cok canımı sıkıyor bittiğini bilsem rahatlıcam en azından sizce ne yapmalıyım
Tartışma sonrası "Konuşmasak iyi olur." diyen sevgili ne kadar beklenir?
Cevapla