Esimi aldattım, istemeden oldu sizce nasıl bir yol izlemeliyim?

1.5 2 ay önce esim görevdeyken bir hata yaptım ve komsum ile beraber oldum ama gercekten isteyerek olmadı. Şu an esimin hic bir seuden haberi yok komsum söylemedigi sürece de olmaz ama icim rahat degil eşim gerecekten cok masum ve düzgün biri sizce ben şimdi ne yapmalıyım lütfen aşağılamak haricinde yorum verin teşekkür ederim 😞
Esimi aldattım, istemeden oldu sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla