Sorum erkeklere. eski sevgilime yazmak aramak istiyorum? nasıl yapmalıyım?

çok mutluyduk. tatile gitmiştik filan. geldikten 1 hafta sonra ben her şeyi yanlış anlamaya başlayıp trip atar oldum iyice. her şeyden bir güven problemi yaşamaya başladım. sonra birden ayrlalım yaptım önce cevap verdi sonra kabul etti. ben böyle yapmasını yediremedim üstüne gittim filan benle olmak istiyor musun diye sordu evet olmasına rağmen diyemedim o sıra bir şey oldu bana aldığı kolye vardı çıkarıp verdim almadı ben arabanın kenarına koydum. sinirlenmiştim baya. sonra pişman oldum. ondan sonra bi ilki kez yazdım bir şey sormak için öyle kaldı. ben şuraya geldim sende gel diye dedim o bana gelemem bugn olmaz demiş ama ben geç gördüm gitmiştim buna kızdı uzun bi yazı yazdım hatalarımı gördüm yeniden başlayalım diye (1 kere önceden ayrılık yaşadık o gitmişti bahane sunarak 4-5 ay sornra gelldi) neyse o uzun yazıma cevap vermedi biraz düşün demiştim 5 gün sonunda vermeyeceksen hayır diye kabul ediyorum dememe rağmen yine cevap vermedi sinirlenip hem kendi hatalarımı hem onunkileri içimden geçenleri sövme ve pişmanlık arasında yazıp sildim. ve konuşup etmiyoruz. aşırı özledim ama zoruma giden benle olmak istememesi değil o kadar güzel anılar varken hayır bile olsa cevap yazmaması. duygularımı kolay söyleyebilen biri değilken ben ona seviyorum diyip tüm yaralarımı bilmesine rağmen öyle yaptı. yazımda da pişman ol filan bile dedim saçma sapan hak hukuka bile girdim. işte 2 hafta oldu. yazmak aramak istiyorum ne yapmalıyım
Sorum erkeklere. eski sevgilime yazmak aramak istiyorum? nasıl yapmalıyım?
Cevapla