Kafe garsonundan hoşlanıyorum nasıl bir adım izlememi önerirsiniz?

Merhaba bahsettiğim şey ilk olarak aşk değil, hoşlantı
Uzun süredir gittiğimiz bir kafede garson var ne içtiğimi ezberledi ve ne zaman gitmeden ben sipariş vermeden önüme koyuyor. Üstelik fark ettiğim bir şekilde karşı karşıya geldiğimizde çok masumca tutunarak gülümsüyoruz. Daha önce çokça da jesti bulundu ancak bugün ben cüzdanımı unuttuğum için siparişimi iptal ettim ancak o getirdi ben de arkadaşım ödedi sandım. Arkadaşım ben almadım diyince geri götürdüm biz bunu ödemedik diye ama o da biliyorum sonra getirirsin diyip gülümsedi. Ben birkaç dakika sonra para çekip kahveyi ödedim ama o da gerek yok tavrında tamam dedi.
Ben çok etkilendim bugün instagramını buldum çok uğraş vererek sizce istek atayım mı cafelerde kapandığı için sanırım göremeyeceğim onu :D teşekkür ediyorum
Kafe garsonundan hoşlanıyorum nasıl bir adım izlememi önerirsiniz?
Cevapla