Musa Eroğlu un kime ne soyleyim kime ne diyin yine karlar yağdı gönlüme kime ne söyleyeyim kime ne diim şarkısını devamli eşim dinlio aramız biraz yokta beni aşırı kırdı hep o gidicem bosanicam diodu ben engel oluosun çok zulmetti bana artık git diom umuraamiom o da bu şarkıyı dinlio
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir şarkıyı sadece anlamı için değil kulağa hoş geldiği içinde dinleyebiliriz
Anlami ne
Bilemem dinlemiyorum
Şarkıyı hiç dinlemedim ama mesaj verdiğini sanmıyorum sadece o anda onu dinlemek gelmiştir içinden.
Yok mesaj verioz huyumz öyle ben kibrt şarkısını çok dnliom
Yine karlar yağdı gönül dağıma
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Yaz ayında gazel düştü bağıma
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Yaz ayında gazel gazel düştü bağıma
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Gürledi bulutlar, yağmadı yağmur
Gözlerim yaşlı da, yollarım çamur
Yâre gidem dedim yetmiyor ömür
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Dosta gidem dedim dedim yetmiyor ömür
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
İpek Mehmet yandı âşkın narına
Göz göze gelmedik nazlı yârınan
Bunca ömrüm geçti ahu zarınan
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Bunca ömrüm geçti geçti ahu zarınan
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
sözler bu şekilde bence kalbi kırık üzgün durumda gerçek sevgiyi dostluğu arıyor gibi geldi bana senden bulamadığı dostluğu sevgiyi aşkı arıyor gibi geldi.
Kalbi kırık tamamda aradığını nerden cikardin
Burda eski sevgiliye bı hasret var mı ben çok emek ettm o batrrdi her şeyi
Halbuki benim iki yılımi çop etti cehnnm kendi etti ben çok sevdim ama o bitirdi
Çok kotu dvrndi bna
Aynı şey işte aramaktan kastım boşanmak değil yani haşa yuvanızı yıkmaya çalışmıyorum diyorum ki yeterince sevgini belli etmiyorsun galiba ona sevildiğini değerli olduğunu hissettirmen lazım ona yeterince sevgini belli etmemişsin o yüzden böyle muhtemelen.
Ne olup bittiğini bilmem ama kırgınlık var içinde sana karşı yeterince sevgi alamamış senden o yüzden böyle davranıyor
Ben mi belli etmetmedin o iki yil cehennem etti bana ben ondan hiç vazgeçmedim neler ettm ama o beni ezdi her kavgada bosnmakla tehdit etti anasını babasını aradı benm hakkmda neler dedi vurdu küfretti aldattı ben bırakmazdm ama artık gücüm kalmadı yeter istemiim bana değer vermeyeni hiç irali deglim en son yine aradı babasını anansini benim hakkmda elli tane laf etti valizi topladı gidiom dedi git dedm bu sefer bosanlam yeter dedm snra bunu açıp dinlio
Yani bu yuzdne nasıl ben anlamadm. nasil bı mesaj vermek istio bana
Anlaşamadığınız için böyle hissediyor olabilir herkesde olan bir durum bu sen ne kadar sevgi gösterirsen göster onun suyuna gitmediğin için senin onu sevmediğini düşünebilir.
Onun sevgisi yok ne dusunuo da dusunsn o beni insan yerine koyması ilk gün gerdek günü bile kapıyı gosterdi
Peki niye böyle olduğunu düşündün mü neden sana böyle davrandığını sebebi yokken böyle davranması garip değil mi psikoloğa gitsenize çift terapisine.
Dedim gitmedi anasının doldurdu benden çok emindi ben onu çok sevdim çok istedim ama o beni istemedi bence bide narsist olablr anası köle istio tuhaf bı aile ama beni e
Bilmiyorum ama eşi gbi davranmadi anlatsam sne nasıl cektm dersin
Narsist kişi sadece kendini beğenir karşısındakini hiç beğenmez aşağılar ikinizin gitmesi lazım terapiye zorla götür gerekirse hiç bir işini yapma onun istediğini alana kadar baskı yap ona kaynanalar böyle olabiliyor maalesefki anlaşamadığı gelini göndertmek istiyorlar oğullarını kışkırtıp.
Alsın oğlunun tursunu kurşun kimse ebenim kadar çekmez oğlunu kimsede sevmez sanmıyorum çok etti bana kaynana değil tamam kadın cadının sytanin teki ama. beni kocam sevmedi gitmez o terapiste çok dedim zaten artık kilimi kiprdtmam ben iki yıl çok agladm çok uzuldm olmadı ne yapalm tek boaannanben değilim tek elle ses gelmio şimdi bunu dinlio hala benden bekliosa pes
Bazı hareketleri mazur görmek gerek gerçekten hemen gidecek misin biraz çabala en azından uğraş zorla götür kandır bir şekilde götür ama de ki ben gidicem de sen de gel de falan bir şeyler yap bence bazı insanların huyu böyle yine de her şey senin elinde ben yuvanızın dağılmasını istemem yuva yapmak zordur ama yııkması çok kolay.
Her şey benim elimde değil bilmiodum. Ne kadar cabaldm olmuo hayatnda bı sığıntı gibiyim onun yeter hazirana kadar vurdum ogretmnm gorcm bursa sonra böyle giderse ayrilcam sevmio beni ya edin babaaini arama gelsin delilwrine sahip çıksınlar ben bosanicam pazartesi görür dio sonra valizi toplayıp gidio geri gelio sonra akşam et pisio beni cagirio hiç bı şey olmamas gbi
İşte sorunları var normal bir insan böyle yapmaz bence ne yap biliyor musun 1 2 hafta babanlara git orada falan kal veya öyle yapacağını söyle biraz kıskandır onu kaybedeğini anlayınca nasıl pamuk gibi olur o zmaan görürsün.
Gidemem okul burda Haziran'da tayini alıp temelli gidicem
Ama ona dedim ayrilcksan ayrıl bben imzalarm Haziran akadr burdaym hazirndn snr agidicem diye
Hayırlısı olsun ben bir şey diyemem keşke böyle olmasaymış İnşallah düzelirsiniz.
anlayana Anlatama diklarini sarki ile anlatıyor anlayana tabi...
İşte ne o anlattığı anlamadm ben ne
şarkıyı bana soyle özetleyim sana...
Bak üstteki erkek yorumd asarkiyi yazmış onaa bakabilirmisin
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Yaz ayında gazel düştü bağıma
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Yaz ayında gazel gazel düştü bağıma
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Gürledi bulutlar, yağmadı yağmur
Gözlerim yaşlı da, yollarım çamur
Yâre gidem dedim yetmiyor ömür
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Dosta gidem dedim dedim yetmiyor ömür
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
İpek Mehmet yandı âşkın narına
Göz göze gelmedik nazlı yârınan
Bunca ömrüm geçti ahu zarınan
Kime ne söyleyim, kime ne deyim?
Şarkı sözleri bu
okudum seni en iyi anlayan lardan biriyim yasayarak anlar yaşamadan bu duyguyu bilemez😔😔
Ne anladın desene bu saekiyla ne dmeek istmeis
seni anlamak icin yasamak lazim yaşadıklarını
diger tarafa bakarmisin bi
Ya şarkı ne anlatio sorum bu cevap vermiceksen yahut dalga geçecek sen lutfen yazma
dalga geçtiğimi düşün men beni üzdü
Rahatsiz ettim düşünüyorum afedersin iyi geceler
Ya şarkının ne anltigini söyleminin boş konstn neyse iyi gevelr
kime ne soylesen boş kimseye yaranamamissin
bir kez silmis seni ne yapsanda donduremessin kendine
O dinlio ben değil yani ben onu silmism o da kabullenip bu durumu oylemi