Sanaldan konuştuğum çocuk fiziksel olarak yanımda değil ve hiç görüşemedik gönlüm başkasına kayıyor sanırım 🥺?

Sanaldan 1 yıldır konuştuğum bi çocuk var pandemide arkadaş olduk lay lay lom yani. Ama sevgili olma ihtimalimiz de var. Buluşacağımız , onu ilk gördüğüm anı iple çekiyorum:(( Zor zamanlarımda yanımda olan kişi de liseden arkadaşım hastaneye gideceğim zaman bile geliyor sürekli benle ilgileniyor. İki kişiyle aynı anda konuşamam sanal arkadaşımı da bu kadar uzun süreden sonra yarı yolda bırakmak istemiyorum. Çünkü o da beni görmek istiyor ama bazı sebeplerden dolayı görüşemedik.
Sanaldan konuştuğum çocuk fiziksel olarak yanımda değil ve hiç görüşemedik gönlüm başkasına kayıyor sanırım 🥺?
Cevapla