Sevgilimle orta yolu bulduk ( Ayak öpme konusu ) sizce doğru mu?



Bundan 1 ay önce size de sormuştum sevgilim neden ayağımı öptü diye, ben bilmiyordum olayın ne olduğunu falan baya araştırdım onunla da konuştum bana değer verdiğin için mi yapıyorsun yoksa altında yatan başka bir neden mi var dedim 🥺 derken düzgünce anlattı bana her şeyi. Ben ilk başta soğuk baktım olaya bana çok saçma ve manasız geldi ama daha sonra sonuçta o mutlu oluyordu ve bende mutlu olmaya başladım. Aramızda konuyu hallettik🙄 hafta da 2 gün belirledik o günlerde onun dediğini yapıyoruz aslında çok eğlenceli geçiyor çok ön yargıyla bakmışım Sahibe Köle oyunlarının içinde çok farklı dallar var onları yapmaya çalışıyoruz. Aslında işlerim çok kolaylaştı ben tembelleştim her şeyi o yapıyor ben su içmeye bile üşeniyorum artık o getiriyor inşallah kilo almam :D Tüm sinirler ayakta olduğu için her gün masaj yapıyor artık o kadar alıştım ki rahatlamaya ben söylüyorum nolur yapar mısın diye Ön yargı ile yaklaştığım bir olay örgüsüne Mutluluk ile girmiş oldum. Sonuçta birbirimize aşığız farklı şeyler denemek güzel bence
Sevgilimle orta yolu bulduk ( Ayak öpme konusu ) sizce doğru mu?
Sevgilimle orta yolu bulduk ( Ayak öpme konusu ) sizce doğru mu?
Cevapla