Bundan 1 ay önce size de sormuştum sevgilim neden ayağımı öptü diye, ben bilmiyordum olayın ne olduğunu falan baya araştırdım onunla da konuştum bana değer verdiğin için mi yapıyorsun yoksa altında yatan başka bir neden mi var dedim 🥺 derken düzgünce anlattı bana her şeyi. Ben ilk başta soğuk baktım olaya bana çok saçma ve manasız geldi ama daha sonra sonuçta o mutlu oluyordu ve bende mutlu olmaya başladım. Aramızda konuyu hallettik🙄 hafta da 2 gün belirledik o günlerde onun dediğini yapıyoruz aslında çok eğlenceli geçiyor çok ön yargıyla bakmışım Sahibe Köle oyunlarının içinde çok farklı dallar var onları yapmaya çalışıyoruz. Aslında işlerim çok kolaylaştı ben tembelleştim her şeyi o yapıyor ben su içmeye bile üşeniyorum artık o getiriyor inşallah kilo almam :D Tüm sinirler ayakta olduğu için her gün masaj yapıyor artık o kadar alıştım ki rahatlamaya ben söylüyorum nolur yapar mısın diye Ön yargı ile yaklaştığım bir olay örgüsüne Mutluluk ile girmiş oldum. Sonuçta birbirimize aşığız farklı şeyler denemek güzel bence

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer