Kardeşim dediğim çocuktan hoşlanıyorum ve aramızın bozulmasını da istemiyorum.. Ne yapmalıyım?

Çok yakınız hatta kardeşiz desek yeridir ondan hoşlanmaya başladım ama ne yapıcamı bilmiyorum...
Kardeşim dediğim çocuktan hoşlanıyorum ve aramızın bozulmasını da istemiyorum.. Ne yapmalıyım?
Cevapla