Ayrıldığınız eski sevgilinize yazar mısınız? onun yazmasını mı beklersiniz? ?

Çok özledim 1 ay olcak ayrılalı ben ayrılmak istedim. Bana anlayışlı davranmıyordu en son cinsellik konusundan dolayı anlayışsız davrandı tamamen bitirdim seven insan bence zamanını bekler ısrar etmez.. siz ne düşünüyorsunuz böyle bi durum olsaydı özleseydiniz yazar mıydınız gururunuzu bi kenara bırakıp tükürdüğünüzü yalar mıydınız? tam yazıcam bişeyler engel oluyor pişman olurum diye korkuyorum...
Ayrıldığınız eski sevgilinize yazar mısınız? onun yazmasını mı beklersiniz? ?
Cevapla