En yakın arkadaşlarımdan biri ben sana aşık oldum dedi. Ne yapicam ben şimdi? Nolur ayrıntıları okuyun?

Uzun bir yazı ama yalvaririm okuyup bana yardımcı olun çıkmazdayım.

Bana önce dedi ki benim kankam senden hoşlandı ben hatta sana sordum bu çocukla çıkar mısın diye sordum sende yok be o benim kankam demistin hatırladın dimi dedi 1 ay önce bende evet hatırladım dedim. Eğer sen o zaman olur falan deseydin kankam sana çıkma teklifi edecekti ama sen yok deyince konu kapandı demişti bana. Ben zamanla bu anlattığı arkadaşına aşık olmaya başladığımı düşünmeye başladım derken dün bana aslında o olay senin bildiğin gibi değil, bana çok kızacaksın ama anlatıcam sana dedi. Başından beri, tanışmamızdan beri kankası değilde kendisi benden hoşlanmaya başlamış bu kendisi kankasına demiş ağzını bir arayalım ben çok etkilendim demiş. Kankası da senin kalbin kırılır, kız erkeklere bakmıyor sevgili meraklısı değil en iyisi ben hoşlanıyormuşum gibi davranıp beni öne atalim eğer olumlu birşey derse ben sizi yaparım demiş. Kafamdan aşağı katlar sular döküldü sanki ne yapacagimi şaşırdım. Ne beni nasıl bir ateşin içine attım haberin var mı arkamdan ikiniz bir olup iş cevirmissiniz yazıklar olsun lanet olsun sizi tanıdığım güne diğerleri biliyomuydu bunları cevap ver dedim biliyolardi dedi. canım ben senin yüzünden kalkana aşık oldum dedim kendi kendime geceleri onun resimlerine bakarak uyudum 1 ay cayır cayır yaktınız beni kendimi gurursuz gibi hissediyorum dedim. Napiyim aşık oldum sana, hep sana bir adım attım ama sen anlamadın sırf sen kıskan diye başka kızla çıktım anlamadın bütün semt duydu anladı bir sen anlamadın. Geceleri senin resimlerine bakarak uyudum seni rüyamda bir kere kanlı canlı görebilmek için allah etmediğim kadar dua ettim orucun osunu bilmeyen ben 1 hafta oruç tuttum kimseyede demedim seni rüyamda görebileyim diye, semtimizin girişindeki duvarına senin isminle kendi ismimi yazdım semte giren merve denilen bu kız diyor herkes anladı bir sen anlamadın. Söylesen benim suçum ne konuş nolur, aylardır içimde tuttum tuttum dayanamadım anla beni sende dedi. Sus artık yeter kalbim sıkışıyor çok fazla geldi bu anlattıkların dedim benim aşkım büyüktür herkes taşıyamaz elimde olan birşey değil ben sana çok bağlandım hep aklımdasın seni unutamıyorum dedi. Elim ayağım boşaldı resmen, ben kankasına yani kardeş dediğim kişiye aşığım dedim kendime ve sonra bunlar oldu. Canım cidden acıyor gidip dinlenmek istiyorum dedim tamam git uyu kendine gel dedi çıktım sohbetten. Sabahın 6 sina kadar kalp ağrısından ağlamaktan uyuyamadım gözlerimin altı kıpkırmızı oldu, kalbimde hâlâ sıkışıyor. Napicam ben şimdi?
En yakın arkadaşlarımdan biri ben sana aşık oldum dedi. Ne yapicam ben şimdi? Nolur ayrıntıları okuyun?
Cevapla