Flörtümün ön dişinde siyahlık var, soğudum. Öpüşmem. Küçük bir sorun mu sizce?

sanaldan tanısıp asırı hoslandıgım çocukla görüntülü konuştuk bugün ama diş benim için çoook önemli ve cocugun ön dişinde siyahlık var sogudum resmen ackcası öpüsmem böyle biriyle öpüsemedigim insanla sevgili de olmam :(( kücük bi sorun mu sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar seviyorum ama takıntılıyım mide bulandırıcı bi şey dişin kötü olması...
Güncellemeler
+1 yıl
kamerada öyle görünmüş tmam sıkıntı yok
Flörtümün ön dişinde siyahlık var, soğudum. Öpüşmem. Küçük bir sorun mu sizce?
Cevapla