2 buçuk yıllık bi arkadaşlık vardı. Ama ben onun sevgisizliğinden çok yorulmuştum. Hep sevdi sevecek diye bekliyordum ama tükendim. 3 hafta önce konuyu kapattık. Sevmiyosun beni falan dedim görüşmeyelim ozaman dedim tamam dedi sadece. Bitti yani. 3 haftadır düşünüyorum annesini silsem mi diye ama yapmadım. Kadın 3 gün öncesine kadar bakıyodu paylaşımlarıma. Ama artık bakmıyor. Sizce çocuk ona bahsetmişmidir? O yüzden midir? Ben annesini silmiyorum çünkü, belki çocuk bigün beni sorarsa falan diye. Ama. Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Başka fikri olan var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sil gitsin ben de silmiştim ama istek atıp duruyo. d
Annesimi
Aynen annesi
Ben kadının da beni neden silemediğini anlayamadım. 3 haftadır oğlu illakı annesine bahsetmiştir diye düşünüyorum. Ama kadın silmemiş intagramda. Şimdi bende silersem ayıp olurmu kadına diye düşündüm. Birde nebilim, belki çocuk bigün sorarsa beni diye. Saçma dimi
Saçma aşkm sil gitsin bosver
Bu kadar hassas olma üzülürsün. sil gitsin
Annesi neden silmiyor peki sizce, çocuk ona bahsetmiştir illakı 3 hafta geçti
Annesinin neden silmediğinin bir önemi kaldı mı ki sence? Aranızda ki ilişki silinmiş.
Öyle haklısın. Adam istemiyordu benı. Ama nebilim insan bi tuhaf hissediyor ergen gibi olmazmı şimdi kadını silmem? Birde, olmaz ama bigün beni sorarsa diye belki ama saçma dimi
Soracak olan bu durumda olmanızdan gayet memnun gibi müslüm gürsesin bir parçası var. kırk yılın başın da halim hatırım sorulsa ne yazar diye. kendine yeni bir yol çizmen gerek. ergenlikle alakası yok. hatırlayıp canını sıkmak istemiyorsan bunu yaoman senin için daha doğru olacaktır. ama yok ben ızdırap çekmeyi seviyorum diyorsan o başka 😉
Haklısınız
Tsk ederim 👏 sıkma canını herşeyin hayırlısı olsun.
Sil gitsin
Ayıp olurmu sence
olmaz. Kararlılığını anlasınlar
Annesi 3,4 gün öncesine kadar bakıyodu paylaşımlarıma ama artık bakmıyor. Çocuk ona bahsetmişmidir sence? Ne düşünüyorsunuz
Bahsetmiş demek ki bakmıyor. Annesi seni silmeden sen sil de sonra bozulma gol yersen
Yiyebilirim aslında. Ama kadın biliyor mu bilmiyor mu anlamdım ki