Neden ilişki de kadınları etkilemek bu kadar önemli gösteriliyor?

Neden sürekli kadını memnun etme çabasında oluyor erkek yani neden genel anlamda hiçbir çabaya bile girmeyen kadınlar var ama her çaba erkekten bekleniyor.. mesela erkek haklı bile olsa kadına hak veriyor ama aynı durum kadın haklı olunca erkeğe özürler diletip çiçekler aldırıyor peşinde süründürüyor veya sevgililer gününde sürekli kadınlara yönelik hediyeler satılıyor hep kadınlara hizmet gibi ve bu cinsiyet neden bu kadar yüceltiliyor? Bunun asıl sebebi nedir?
Neden ilişki de kadınları etkilemek bu kadar önemli gösteriliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz arkadaşlar cidden ya soruyu anlamıyorsunuz ya da 1 gram beyinle yaşıyorsunuz..
Güncellemeler
+1 yıl
Gizli üyelerin görüşleri beni etkiliyor 😃
Neden ilişki de kadınları etkilemek bu kadar önemli gösteriliyor?
Cevapla